אשר איילין

משפחתו של הנעדר מחולון: "חזור הביתה, ההורים דואגים"

אשר איילין, בן 42, נעדר זה למעלה משבוע. "תחזירו לי את אחי, כל המשפחה מחכה לשובו", מבקשת אחותו

פורסם בתאריך: 16.7.17 14:45

אשר איילין, תושב חולון, בן 42, נעדר מאז השבוע שעבר וטרם יצר קשר עם משפחתו. בפנייה ל"שיקמה-חולון" מבקשת אחותו המודאגת לסייע ככל הניתן באיתורו.

איילין, רווק, יליד אתיופיה, עלה לישראל בשנת 1985. לאחרונה פוטר מעבודתו, נכנס לדיכאון והתפרנס מעבודות גינון וממשרות זמניות. בתקופה האחרונה נאלץ לעזוב את הדירה המשותפת לו ולאחיו בבת ים וחזר לגור אצל הוריו בחולון.

אות חיים אחרון מאיילין נראה בשבוע שעבר, כאשר בדיקה משטרתית אחר איכון הטלפון שלו היה מחובר באזור רחוב ארלוזורוב בתל אביב. ליאת איילין, אחותו של הנעדר, מספרת: "ביום ראשון שעבר דיברתי איתו בטלפון.  הוא אמר שהוא בבית והכל בסדר. זה היה שקר. באותו זמן הוא לא היה בבי ומאז הוא לא עונה לטלפונים. ביום רביעי האחרון הגשנו תלונה למשטרה עם כל הפרטים ומאז אנחנו ממתינים במתח ליד הטלפון בתקווה לשמוע חדשות טובות". עוד הוסיפה כי במסגרת החיפושים אחרי האח הנעדר, יצרה המשפחה קשר עם חברים, שדיווחו כי זה זמן רב לא פגשו ולא דיברו עם אחיה. "אם הוא קורא את הכתבה, אני מתחננת אליו שיחזור הביתה. ההורים מאוד דואגים וכל המשפחה מחכה לשובו".

מקורב לאיילין סיפר כי "אשר הוא אדם שמח ואופטימי, לא סבל  מבעיות כספיות וגם אם סבל מדכדוך, הוא היה מתאושש מהר וחוזר לשמח את כולם. הוא מאד אהב לטייל בתל אביב. אני מקווה מאד שהוא בריא ושלם".

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחרי הנעדר אשר איילין: גובהו 1.70 מטר, שיערו מקריח, הוא בעל מבנה גוף רזה ואינו מגולח. בפעם האחרונה שנראה, לבש גופיה ירוקה זוהרת, מכנסי ג'ינס קצרים וכפכפים. ברשותו תיק גב צהוב זוהר. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר לטלפון 03-5555222/6 או למוקד 100 בכל רחבי הארץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר