רחוב סוקולוב הדמיה. צילום: נת"ע

מסלול העדלאידע שונה, אבל מתי יתחילו העבודות בסוקולוב?

אחרי 28 שנים שונה המסלול של האירוע המסורתי לקראת העבודות. אלא שלא ברור מתי הן יתחילו ומדוע, למרות הטענות, סוחרי סוקולוב לא הגישו בקשה להקמת דוכנים ביום המצעד הססגוני

פורסם בתאריך: 18.2.20 17:35

העדלאידע בחולון אומנם תעבור השנה לראשונה במסלול חדש, בעקבות עבודות הרכבת הקלה ברחוב סוקולוב, אלא שמתברר כי עדיין לא נקבע מועד לתחילתן.

מסלולו העדלאידע בחולון עובר כבר 28 שנה ברחוב סוקולוב. אלא שהשנה, בעקבות עבודות הרכבת הקלה ברחוב שתוכננו להתחיל השנה, שונה המסלול ולראשונה הוא לא יעבור במרכז העיר, אלא יתחיל בשדרות משה שרת 25, יימשך לאורך רחוב אלופי צה"ל ושדרות גולדה מאיר ויסתיים ברחוב פנחס אילון 8, מול מוזיאון העיצוב. השינוי עורר לא מעט כעס בקרב בעלי העסקים אשר טענו כי השינוי יביא לאובדן הכנסות מיום האירוע.



אלא שכעת מתברר כי העבודות כלל לא יתחילו עד מועד העדלאידע, שתתקיים בפורים שיחול בתחילת החודש הבא. מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי העבודות לא יחלו בתחילת החודש הבא, ובזמן העדלאידע רחוב סוקולוב יפעל כרגיל. בנוסף, מתברר כי למעשה עדיין לא נקבע מועד לתחילת העבודות ולא ברור מתי הן יתחילו.

במסגרת עבודות הרכבת הקלה, עתידים חלקים מרחוב סוקולוב להפוך למדרחוב שבמרכזו תעבור הרכבת – כפי שקורה כיום במדרחוב יפו שבירושלים. בעלי עסקים רבים מסוקולוב הביעו את דאגתם לקראת התחלת העבודות במקטע זה ואף ניסו להגיש התנגדות בעקבות אי שיתופם במתרחש, כך לטענתם.

כמו כן, כיכר קוגל המיתולוגית עתידה להתבטל במסגרת סלילת הקו ובצומת חולון, יעבור תוואי הקו הירוק בסמוך לתחנת רכבת ישראל, כאשר מספר עצי שקמה מיועדים להעתקה, כולל זה שהועתק לפני כעשור. הקו הירוק צפוי לכלול 62 תחנות, מתוכן ארבע יהיו תת קרקעיות וכל השאר עיליות. 16 תחנות מתוך הקו כולו יהיו בחולון.



מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מסלול העדלאידע נקבע כבר לפני כמה חודשים בהתאם ללו"ז העבודות של הרכבת הקלה בחולון, שפורסם על ידי חברת נת"ע, ואינו ניתן לשינוי בשלב זה בשל המורכבות שבדבר. העירייה נתנה לסוחרי רחוב סוקולוב זכות ראשונים להקמת דוכן לממכר שתייה קלה וממתקים במסלול החדש, אולם למרבה הצער, איש מהם לא הגיש בקשה לכך. באשר למועד תחילת העבודות יש לפנות לחברת נת"ע, שאחראית על הנושא".

בחברת נת"ע בחרו שלא להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר