עבודות הרכבת הקלה בחולון

האם יידחה מועד פתיחת הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון?

בזמן שלא ברור מתי יחלו העבודות בסוקולוב, עולה כי פתיחת הקו בחולון צפויה להידחות בשנה

פורסם בתאריך: 1.3.20 15:52

בזמן שעבודות הקו הירוק טרם החלו ברחוב סוקולוב ולא ברור מתי יתחילו, מתברר כעת כי בכירים בנת"ע, האחראית על עבודות הרכבת הקלה, הציעו לדחות את פתיחת הקו בשנה וכי בכוונת חברת נת"ע לדחות את מועד פתיחתו של הקו הירוק.

כך פורסם ב- TheMarkerביום שישי האחרון. על פי הפרסום, עניין הדחייה בפתיחת הקו עלה במסגרת ישיבת הדירקטוריון שהתקיימה ביום רביעי בשבוע שעבר.



מהפרסום עולה כי במהלך אותה ישיבה הוצגו הסיכונים והקשיים שהתעוררו לגבי קווי הרכבת הקלה. במהלך הדיון עלה גם נושא הקו הירוק. בכירים בחברת נת"ע הציגו כי קיימות בעיות מנהור בנוגע לחלקו התת קרקעי של הקו, והציעו לדחות את מועד הפתיחה בשנה. על פי ההערכות שהוצגו, במצב הנוכחי הקו לא ייפתח עד שנת 2026 ולכן יש לדחות את מועד הפתיחה בשנה נוספת, לשנת 2027.

בחודשים האחרונות פועלת חברת נת"ע במספר נקודות בחולון ומבצעת בהן עבודות מקדימות לקראת סלילת הקו. לפני מספר חודשים הודיעה העירייה כי לראשונה תהלוכת העדלאידע לא תעבור ברחוב סוקולוב, זאת מפני עבודות הרכבת אשר תוכננו להתחיל בשנת 2020. אולם רק לפני מספר ימים פורסם כאן ב"השקמה חולון" כי העבודות ברחוב סוקולוב לא יתקיימו לפני מועד העדלאידע, וכי למעשה נכון לעכשיו כלל לא ידוע מתי הן צפויות להתחיל.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גל

    המצביעים באים לבתי ספר לקלפיות להצביע מי מנקה את בתי הספר לאחר ההצבעה,צריך/לנקות ולחיטוי המקום של בתי הספר/אף אחד לא יודע, אדם זה או אחר נגוע/לא נגוע,למחר כל התלמידים חוזרים לבית הספר???

  2. אסף

    הכי יעיל זה להחליף את הקווים הירוק והסגול ל-BRT שעולה עשרות מיליארדים פחות, לא מצריך שום חפירות, וניתן לתפעול והכנסה לשירות שנים לפני הרק"ל. וכך בעיות התנועה של גוש דן ייפתרו הרבה יותר מהר.
    שני קווי רק"ל בוטלו לאחרונה והוחלפו ל -BRT – הקו החום לאזור ראשל"צ -לוד והקו שבין חיפה לנצרת. אז למה דווקא בתוך גוש דן ותל אביב מתעקשים על רק"ל בטכנולוגיה מיושנת שמצריכה חפירות שמשבשות את החיים ואת התנועה למשך שנים? ועל אחת וכמה כשכבר ברור שעד שיבנו את הרק"ל בעוד x שנים לא ברור עם כל העיכובים שאינם נגמרים, הרק"ל לא יעמוד בעומס של הביקושים.
    אז היכן ההיגיון של משרד התחבורה? הוצא לחופשה עקב שחיקה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר