חזית בית הספר: פחי אשפה עמוסים, ריח צחנה וזבובים

הורים לא מבינים למה הילדים חשופים לאשפה ולכלוך: "אני כבר לא יודעת מה יותר מסוכן, הקורונה או הזוהמה מחוץ לבית הספר", אומרת אם לתלמידה

פורסם בתאריך: 3.3.20 14:35

תלמידי בית הספר עתידים ודיירי רחוב ההסתדרות בחולון נתקלים לפחות שלוש פעמים בשבוע, במראה של פחים העולים על גדותיהם, מראה שמלווה בריח צחנה, זבובים ויתושים.

שלוש פעמים בשבוע, בימים ראשון, שלישי וחמישי, נאלצים תושבי רחוב ההסתדרות ותלמידי בית הספר השש שנתי, עתידים, להיתקל בפחי הזבל שעולים על גדותיהם.



"אני כבר לא יודעת מה יותר מסוכן, הקורונה או הזוהמה מחוץ לבית הספר", אומרת אם לתלמידה מעתידים, "הילדים לא צריכים לספוג את הסרחון כשהם הולכים לבית הספר. וחמור מכך, זה עלול לגרום למחלות. הפחים נמצאים כמה מטרים מבניין העירייה ולאף אחד לא אכפת מהילדים".

לאחרונה פרסמנו כאן ב"שקמה חולון" שהעירייה מחייבת תושבים להקים חדרי אשפה מכספם אחרת ישלמו קנסות. במקרה של הפחים ברחוב ההסתדרות – בבניינים אין חדרי אשפה והפחים העמוסים מוצאים אל הרחוב, אל חזית בית הספר. כשאר לא ברור מדוע העירייה אינה מאמץ את הפתרון של מעבר לפחים טמוני קרקע.

על פי ההודעה שהוציאה העירייה לבניניים ללא חדרי אשפה: על הבניינים להתקין חדרי אשפה עד ה-31 באוגוסט. בניינים שלא יתקינו חדרי אשפה עד המועד הנקוב יהיו צפויים לקנסות מטעם העירייה. על הנציגות של הבניינים לקיים אסיפה שלאחריה תיווצר התקשרות עם בעלי מקצוע ותקבע הצעת מחיר. לאחר מכן יצטרכו הבניינים להוציא היתר בנייה ורק לאחר מכן ייבנו חדרי אשפה. אולם בשלב זה לא נראה כי בעתיד הקרוב יותקנו פחים טמוני קרקע, הילדים ועוברי אורח ימשיכו לסבול מהמפגע.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "פינוי האשפה במקום מתבצע באופן קבוע שלוש פעמים בשבוע, כאשר צוות של אגף שפ"ע עושה מאמצים על מנת להחזיר את הפחים למקומם סמוך למועד הפינוי עד כמה שניתן. בשלב זה אין תכנון להצבת טמון קרקע במקום".

 

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    עיר הילדים חולון…. שמישהו יעיר את מוטי ששון להסביר לו שצריך לתת שירות לתושבים!
    פשוט נמאס לגור בעיר המלוכלכת הזו- מנקים רק באיזור עזריאלי ולה פארק ושאר העיר נראית כמו מחנה פליטים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר