צפו: מה קרה ב"שימורי איכות" מאז שפורסם כי חולה קורונה ביקר במקום

"העסק ממשיך לפעול כרגיל עם צוות מצומצם ביותר": בסופרמרקט בחולון הופתעו מהודעת משרד הבריאות, ובתוך זמן קצר נקטו בפעולות למשך פתיחתו

פורסם בתאריך: 10.3.20 12:37

זמן קצר לאחר שפורסם כי חולה קורונה ביקר בסופרמקט "שימורי איכות" בחולון, החלו הבעלים להיערך לצורך מזעור הנזקים. כבר בשעות הלילה המקום עבר חיטוי יסודי ובעל המקום הודיע כי העובדים ששהו באותו היום והשעה שבה ביקר חולה הקורונה נשלחו לבידוד.

"קיבלנו בעיקר תגובות מהעובדים ומלקוחות שתלויים בעסק", מספרת מנהלת השיווק של המקום מאיה רותם, "בימים אלה, שבהם האנשים אוגרים מזון, העסק שלנו משמעותי מאחר שאנחנו משמשים ספקי מזון להמון בעלי עסקים ואנשים פרטיים. ברגע שנודע לנו שהחולה שהה בחנות פעלנו לפי ההנחיות של משרד הבריאות. המקום עבר חיטוי והוצאנו לבידוד ביתי את העובדים שהיו באותה עת שבה ביקר החולה. העסק ממשיך לפעול כרגיל עם צוות מצומצם ביותר".



"שימורי איכות" מספר מזון בסיטונאות לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים כבר 35 שנה. אתמול (שני) פרסם משרד הבריאות כי חולה קורונה מספר 42 שנמצא בישראל, ביקר בתאריך 4.3 בסופרמקרט שברחוב מכתש 6 חולון, בשעות 16:30-17:30.

זמן קצר לאחר מכן העובדים במקום הוצאו לבידוד ביתי ונעשה חיטוי במקום. "אנחנו אופטימיים", אומר מנהל המקום דודי רוזה, "המון לקוחות התקשרו לשאול מה יהיה. כמובן שהרגענו את כולם והסברנו להם שאנו פועלים לפי כל ההנחיות, כולל הוצאה לבידוד וחיטוי".

 

 

משום שהודעת משרד הבריאות פורסמה בשעות הערב לאחר שהסופרמרקט כבר נסגר, רוזה עדיין לא חש בהאטה מצד לקוחות. "אני מעריך שבימים הקרובים יגיעו פחות אנשים, אבל רוב העבודה שלנו בנויה על הזמנות ומשלוחים", הוא מוסיף, "בדקנו במצלמות האבטחה היכן הסתובב החולה וכל מי שבא במגע איתו נשלח לבידוד. זו הפעם הראשונה שאנחנו נאלצים להתמודד עם משבר מסוג זה. אנחנו לא יודעים מה יהיה בעתיד, אבל אני מאמין שלאחר שהעובדים המסורים יחזרו לעבודה – נחזור למסלול הרגיל".

רוזה מוסיף כי בימים אלה, שבהם מלבד אגירת מזון בעקבות התפשטות הנגיף, ישנה היערכות לחג הפסח, במקום פועלים כדי שלא ייגרמו נזקים. "נעשה את כל המאמצים על מנת לעמוד באספקת הסחורות, אני מבקש מכל לקוחותינו להתאזר בסבלנות".



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר