המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

וולפסון: תיפתח "מחלקת התפרצות" לחולי קורונה ותיאסר כניסת מבקרים

במרכז הרפואי וולפסון פועלים לפתיחת מחלקה ייעודית לטיפול בחולי קורונה וסוגרים את השערים למבקרים

פורסם בתאריך: 15.3.20 10:18

ההיערכות לעלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בשיאה. החל מהבוקר (ראשון) פועלים בוולפסון לפתיחתה של מחלקה ייעודית לטיפול בחולי קורונה, מחלקה מיוחדת שכבר יש לה שם: "מחלקת התפרצות".

בתוך כך, הודיעו הבוקר בוולפסון כי חל איסור להגיע לביקורים במתחם המרכז הרפואי עד לקבלת הנחיה חדשה. על פי ההודעה מטופלים זכאים לליווי של אדם אחד, למשך פרק הזמן המינימלי. כמו כן, לא תתאפשר תחלופת מלווים, והמלווה שייבחר והוא בלבד יהיה רשאי להישאר משך כל תקופת האשפוז.



המחלקה החדשה נמצאת בקומת קרקע, כאשר הכניסה אליה הופרדה ממחלקות אחרות באמצעות קירות גבס, דלתות כפולות, מערכת מצלמות במעגל סגור ושליטת מחשב מלאה מרחוק – גם על הכניסה וגם על היציאה מהמחלקה.

במחלקה החדשה יש כ-30 עמדות טיפול וביניהן גם עמדות לטיפול בילדים ונוער במקרה הצורך. במחלקה הותקנו 32 מצלמות במעגל סגור בכל החדרים ובשטחים הציבוריים, על מנת שניתן יהיה לעמוד בקשר עם המטופלים ולשמור על כללי הבטיחות והסדר.

במחלקה יש חדרים זוגיים וחדרים בודדים לפי הצורך, וקיים גם חדר ל"טיפול מוגבר" ובו שש עמדות אשפוז. לצד כל מיטה במחלקה הותקן מסך טלוויזיה המחובר לכבלים לשימושם של המטופלים, ובצמוד לכל חדר – יש חדרי מקלחת ושירותים – אשר יחוטאו לפי הנהלים המחמירים ביותר בידי אנשי צוות המשק המקצועי של המרכז.

 

החל מהבוקר, אנשי האדמיניסטרציה והמשק בניהולם המקצועי של יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי בביה"ח וסגניו, נערכים להפעלה מלאה של הציוד במחלקה. זאת, בדגש על חמ"ל תקשורת הצמוד אליה, וחדר ייחודי בו ייערכו על ידי צוות הרופאים והאחיות שיחות video conference עם המטופלים באמצעות מסך גדול.

במחלקה החדשה הוסדרה גם חצר פנימית ממוגנת ובטוחה לשימוש, על מנת שהמטופלים יוכלו להתאוורר בעת הצורך במהלך שעות היום.

את המחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה ינהלו ד"ר מרגריטה משבי, מנהלת המחלקה פנימית ד' בבית החולים וולפסון, והאחות האחראית יעל כהן – יחד עם האחות המפקחת לירן דבש.



ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה: "אנו נערכים לפי כל הנהלים המחמירים ביותר למתן טיפול מקצועי ואנושי למטופלי הקורונה אשר אנו צפויים לקלוט בעת זו. הקמת המחלקה הייעודית נעשתה בלוח זמנים מרשים במיוחד ועל כך, אני מבקשת להודות לאנשינו אשר עמלו יום ולילה. חשוב לציין כי מעל לכל אנו פועלים למען הבטחת שלומם ובריאותם של עובדי בית החולים. זוהי משימה ראשונה במעלה העומדת לנגד עינינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר