התפרצות הקורונה: חיטוי המרחב הציבורי וקו חם להורים בחולון

עיריית חולון ביצעה חיטוי בתחנות אוטובוס והשיקה קו וואטסאפ מיוחד לייעוץ פסיכולוגי

פורסם בתאריך: 18.3.20 18:31

התפרצות הקורונה: עיריית חולון פתחה במבצע לחיטוי תחנות האוטובוס הפזורות ברחבי העיר. היום (רביעי), החל מהשעה 07:00, בבוקר פתחו אנשי העירייה במבצע חיטוי תחנות האוטובוס ומקומות ציבוריים.

בנוסף, השיקה העירייה קו חם גם באמצעות הוואטצפ, בנוסף למענה הטלפוני שהושק הבוקר, זאת באמצעות קהילת "הורים עושים ח.י.ל", מחלקת הורות ומשפחה בשיתוף עם השירות הפסיכולוגי החינוכי.

קו החם ייתן מענה להורים תושבי העיר, החשים קושי או מורכבות בהתנהלות בבית סביב סוגיות הוריות כגון: גבולות, יחסים, מריבות בין אחים, התנהגויות מאתגרות של ילדים, הפעלת סדר יום ושגרה בתקופה של שינויים, מצבי מתח וחרדה.

המענה יינתן על ידי מנחות הורים ועל ידי פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי, כאשר הפנייה תיעשה רק באמצעות וואטסאפ שמספרו 050-8388624 . ניתן לפנות בהודעה במהלך כל שעות היממה ומנחת הורים או פסיכולוג יחזרו בשיחת טלפון לפניות שיגיעו דרך הוואטסאפ בכל יום החל מהשעה 08:00 ועד השעה 22:00 בטווח של שעתיים מקבלת הפנייה.



מוטי ששון, ראש העירייה מסר: "שבירת השגרה, הפסקת הלימודים במוסדות החינוך והימצאותם של ההורים עם ילדיהם בכל שעות היממה יוצרים אצל רבים מהמשפחות מתחים והתמודדויות המצטרפים לחששות המובנים מהמצב. לצורך כך פתחנו קו מיוחד להורים על מנת לנסות ולסייע להם נקודתית בנושאים שמטרידים אותם. אני מקווה שנשוב במהרה לשגרה המבורכת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר