עובד בבית אבות אובחן כחולה בקורונה: "התחננתי שייבדקו אותי"

כבר כמעט שבוע שעובד בית האבות בחולון מתחנן לבדיקה. רק ביום שישי הוא נבדק והבוקר אושפז בבית החולים וולפסון

פורסם בתאריך: 29.3.20 18:22

עובד בבית האבות משען בחולון, נמצא ביום שישי האחרון חיובי לנגיף הקורונה. זאת, לאחר מספר ימים שבהם ביקש שוב ושוב להיבדק, לאחר שפיתח תסמינים של חום ושיעול. רק הבוקר (ראשון) הוא אושפז בבית החולים וולפסון.



החולה מספר בשיחה עם "השקמה חולון" כי כבר ביום ראשון שעבר לא חש בטוב ונשאר לנוח בביתו. "הרגשתי לא טוב ביום ראשון. ביום שלישי הלכתי לקופת החולים, היה לי שיעול וחום. שאלתי מה עליי לעשות, ונאמר לי לפנות למד"א", הוא מספר ומוסיף כי ביום שלמחרת פנה למד"א וביקש להיבדק, אולם נמסר לו שעליו להישאר בבית. "התחננתי שייבדקו אותי. התקשרתי גם ביום חמישי וביקשתי להיבדק ונמסרה לי אותה תשובה. אמרו לי 'קח כדורים'. ראיתי שאחרי שעה-שעתיים שוב עלה לי החום. הודעתי למד"א שגם אשתי בבית".

בסופו של דבר הוא הגיע ביום שישי לוולפסון. "הייתי שם ארבע שעות שבסופן שוחררתי הביתה. בעשר בלילה התקשרו אליי והודיעו לי שנמצאתי חיובי לקורונה", הוא מוסיף.

הבוקר פונה החולה אל בית החולים וולפסון לקבלת טיפול. יחד עם זאת, הוא מספר כי דרש שאשתו תיבדק. "ביקשתי שייבדקו את אשתי, אמרו שיחזרו אליי. בסוף, אחרי שהתקשרתי באותו הבוקר שלוש פעמים באו לבדוק אותה, ונאמר לנו שיהיו תוצאות רק בעוד 72 שעות".

ממד"א נמסר בתגובה: "ההחלטה את מי לדגום ואת מי לא, נתונה בידי משרד הבריאות בלבד ולמד"א אין כל שיקול דעת בנושא. אנו פועלים על פי ההנחיות והנהלים שנקבעו".

יצוין, כי לפני פחות משבועיים בוצע חיטוי בבית האבות משען, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". החיטוי בבתי האבות נעשה לאחר שהדיירים הוכנסו לבידוד, ולא התאפשרו ביקורים מבחוץ, למעט במקרים חריגים, כדי למנוע אפשרות של הדבקה בנגיף הקורונה.

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר