אומרים תודה: בעלי המיני מרקט לא מפסיקים לסייע לנזקקים

נמשך המבצע הענק לגיוס עשרות סלי מזון למשפחות מחולון, לקראת חג הפסח

פורסם בתאריך: 30.3.20 13:43

בימים אלה כאשר הפעילים החברתיים נרתמים כדי לסייע לקשישים ונזקקים הסגורים בבתים בשל התפשטות מגפת הקורונה, עולות מחוות מפתיעות ומרגשות מצד תושבי העיר.

בשבועות האחרונים יו"ר הנהגת ההורים בחולון והפעילה החברתית, בתאל בן דוד, יחד עם המוזיקאי תושב העיר, עדי לאון, מקדמים חלוקת סלי מזון לעשרות משפחות נזקקות לקראת חג הפסח.



מבצע התרומות נמשך, כאשר בינתיים נאספו עשרות קילוגרמים של מזון, בזכות התושבים שתרמו כספים ומוצרי מזון יבש שהיה בביתם.

מי שעוד נרתמו הם בעלי המיני מרקט מני, שברחוב מונטפיורי 6 בחולון. מני וג'קי, האחות זהבה, והעובד שלמה אליהו, מוכרים בקרב הפעילים החברתיים. בעלי המקום נתרמים לכל האירועים הקהילתיים החברתיים, ובשבתות ובחגים נרתמים למען השכבות החלשות.

גם הפעם הם נרתמו וסיפקו את המוצרים במחיר עלות רק כדי לסייע באיסוף המזון. "בכל מבצע שאנחנו מובילים למען הנזקקים, אני פונה לבעלי המיני מרקט והם מיד נרתמים ומספקים את מצרכים במחירים נמוכים, ולא פעם משתתפים בתרומה ותמיד עם חיוך ואהבה גדולה", אומרת בן דוד, "וזה הזמן להגיד להם תודה".



תגובות

תגובה אחת
  1. אורית

    כל הכבוד למיני מרקט בחולון במונטפיורי 6 שתרמו שיהיו הרבה כמוכם בגלל המעשים הטובים שאתם עושים צרכים אנשים אחרי הקונה לבוא לקנות ממככם כי זאת הוקרה על מה שעשיתם למען אנשים תמשיכו ככה בורא עולם רואה הכול

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר