"עושה הליכות במסדרון": החולה שמספק הצצה למחלקת הקורונה בוולפסון

עובד בית האבות בחולון, מספר על האשפוז במחלקה המיוחדת ולא מצליח להבין כיצד נדבק: "אף פעם לא הייתי בבית החולים. אני בכלל ספורטאי, הייתי מורה לחינוך גופני באורט חולון"

פורסם בתאריך: 31.3.20 16:49

ויקטור רמבץ', בן 59, מחסנאי בבית אבות בחולון, אובחן כחולה קורונה ביום שישי האחרון. כפי שנחשף כאן ב"השקמה חולון" לראשונה, רמבץ' העובד בבית האבות משעון בחולון לא חש בטוב מספר ימים וביקש להיבדק, אולם במד"א סירבו לבדוק אותו כיוון שמצבו הבריאותי לא עמד בקריטריונים של משרד הבריאות. רק לאחר שעברו שלושה ימים, הופנה רמבץ' לבית החולים וולפסון בו נבדק ומאוחר יותר נמצא כי נדבק בקורונה.



מאז יום ראשון מאושפז ויקטור, המתגורר בבת ים, במחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון. הוא מספר כי את רוב הזמן מעביר בתוך החדר שלו לבד, פרט לביקור הרופאים כאשר רוב התקשות עמם נעשית מרחוק באמצעים אלקטרוניים. "החדר די גדול, יש פה 20 מטר", הוא מספר. "אני גם רואה קצת טלוויזיה. היום התעוררתי בשתיים בלילה ולא הצלחתי לחזור לישון".

איך אתה מרגיש עכשיו?
"אני משתעל וגם ירד ועלה לי החום. עכשיו הוא עומד על 38.9 . לקחתי כמה כדורים".

מצבו של ויקטור מוגדר קל ועמו מאושפזים עוד מספר חולים עם מצב דומה במחלקה סגורה. כל חולה נמצא לבדו בחדר במהלך רוב שעות היום, כשאת הזמן מעבירים מרבית החולים בעדכוני חדשות.

בנוסף, בתוך המחלקה קיימים אזורים נוספים, בהם מסדרון באורך של 30 מטר, פינת אוכל וחדר מחשבים, בהם יכולים להסתובב החולים הקלים במהלך היום. "במסדרון אני עושה הליכות. יש גם חדר מחשבים וחדר אוכל, ומותר לי להסתובב שם".

חשבת שתידבק?
"לא. אף פעם לא הייתי בבית החולים. לא הכרתי את בית החולים. המצב הזה מאוד מרגיז. אני בכלל ספורטאי. הייתי מורה לחינוך גופני ועבדתי באורט חולון. בנוסף, אני מאמן לחינוך גופני ועבדתי בזה במשך שנים".

היכן לדעתך נדבקת?
"אני לא ממש יודע. לא הייתי במקום שבו נמצא חולה מאומת. יכול להיות שנדבקתי בתחבורה הציבורית מהכיסא שישבתי עליו. כל הזמן הייתי בסדר. יצאתי מהבית עם כפפות ומסכה. אני באמת לא יודע. אנשים שם בתחבורה הציבורית עולים בלי מסיכות".

ואיך אתה מרגיש עכשיו?
"אני בסדר. אני בן אדם אופטימי, אין מה לעשות. במאי אהיה בן 60, אז מה? אני צריך למות עכשיו?".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר