עיריית חולון. צילום: אלי נאמן
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

על אף הביקורת: מועצת העיר חולון לא תתכנס

בצד הביקורת החריפה מצד חברי מועצה על התנהלות העירייה בזמן משבר הקורונה, הודיע ראש העירייה שלא תתקיים ישיבת מועצה

פורסם בתאריך: 31.3.20 18:11

בעקבות משבר הקורונה, מועצה העיר חולון חדלה מלהתכנס. בתוך כך גל ההתפטרויות מן הוועדות נמשך. הבוקר הייתה זו חברת המועצה קרן גונן לשעבר יו"ר ועדת איכות הסביבה, ששלחה מכתב חריף לראש העירייה.

בתחילת השבוע הבא הייתה אמור מועצת העיר להתכנס, ולקיים את ישיבת חודש אפריל, אולם בעקבות משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, היא בוטלה.

הבוקר שיגר ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מכתב לכל חברי המועצה בו פירט את הפעילויות האחרונות שביצעה העירייה מאז החל משבר הקורונה.

במכתבו ציין ששון כי נערכו שינויים במערך השירותים לציבור, לפיהם כל פעילות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי הופסקה, ומתקיימת למידה מרחוק. כמו כן, דיווח כי נפסקה קבלת הקהל בבניין העירייה.

בנוסף, התייחס ששון לכלל פעילות התרבות והאירועים בעיר שבוטלו, לרבות אירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, למרכזי יום לאוכלוסיות שונות נסגרו ואלה שנהגו לקבל ארוחות ממשיכים לקבלן בחלוקה ישירה לביתם. עוד ציין כי כלל אתרי הפעילות העירוניים נסגרו והתאורה כובתה למניעת התקהלויות אסורות, כמו כן מתבצע חיטוי בתחנות אוטובוס, בגנים ציבוריים ונסגרו מתחמי הכושר ברחבי העיר.



בהמשך פירט ששון כי כל שירותי הליבה של העירייה ימשיכו להינתן כרגיל, בהם פינוי האשפה, תחזוקת התשתיות, שמירה וביטחון, וטרינריה ותברואה, שירותי הרווחה ושירותי הבנייה.

ששון גם ציין כי העירייה תקדם יוזמות עירוניות ייחודיות, בהן מאגר מתנדבים לסיוע, קורסים דיגיטליים שיועברו באמצעות תוכנת הזום, שיעורי עברית מקוונים לעולים החדשים, קו חם להורים באמצעות הוואטסאפ והקלה על חניה ברחבי העיר.

יש לציין כי על התנהלות העירייה בימי משבר הקורונה, ועל אי קיום דיונים בין חברי המועצה, נמתחה ביקורת מצד חברי המועצה מיקאל בוזגלו וקרן גונן. השניים אף הודיעו השבוע על התפטרותם מתפקידי היור"ים של ועדות הרווחה ואיכות הסביבה. "העירייה הייתה צריכה לגייס את כלל חברי המועצה, לקיים דיונים בטכנולוגיות הזמינות היום ולעדכן אותם על המצב", אמר בוזגלו בריאיון ל"השקמה חולון".

גם חברת המועצה קרן גונן מתחה ביקורת חריפה על התנהלות העירייה במכתב ששגרה אל ראש העירייה, וטענה כי "אני לא בטוחה שראש העירייה בכלל נמצא כאן או שהוא בבידוד מתושבי העיר ומנבחרי הציבור. לא הגיוני שאני, כחברת מועצה, מסייעת לתושבים באופן פרטי, בזמן שהרווחה משותקת ולא מגיבה. יש כאן סכנה אמתית בהתנהלות הזו, תושבים משוועים לעזרה, הדרג המקצועי מחכה להנחיות עבודה, וראש העיר, פשוט נעלם. מתבודד".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר