תחת המגבלות: חודשו העבודות בשכונת מגדלים בשדרה

לאחר המתנה ארוכה, מבוצעות בימים אלה העבודות, המתרכזות בשלב הזה בפינוי פסולת הבניין הרבה במקום

פורסם בתאריך: 12.4.20 10:21

בימים אלה, לאחר המתנה ארוכה, מתבצעות העבודות בשכונת מגדלים בשדרה, בח-501. בשלב הזה מדובר בעבודות עפר, שמתרכזות בקטע בין הרחובות צבי תדמור וצפונה לכיוון רחוב היינץ כהן.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", העבודות להקמת הפארק בשדרה, על המגרש הנטוש, אמורות היו להתחיל לפני יותר משלושה חודשים נדחו מספר פעמים. דבר שעורר את זעמם של תושבי השכונה שטענו כי מדובר בזלזול. הזעם גבר כאשר העבודות החלו – ולפתע נפסקו.



בעירייה הסבירו שהתעוררו קשיים בשל פסולת בניה שהוטמנה באזור. אולם באחרונה החלו העבודות. התושבים ששוהים בביתם עקב צו הבריאות עם התפשטות הקורונה, עוקבים אחר המתרחש מהמרפסות.

"משמח לשמוע ולראות שעובדים כאן", אומר דייר בשכונה, "העבודות מתחילות בשעת בוקר מוקדמת ומתבצעות כל היום. זה אומנם ייקח זמן רב, אבל לפחות יש התחלה".

בעיריית חולון מבהירים כי "החברה הכלכלית יחד עם הקבלן, עושים בימים אלה מאמצים גדולים לקדם את העבודות. היום, עובדים באתר כ-10 עובדים, יחד עם כחמישה כלים כבדים. לצערנו, יש לפנות מאתר העבודות הרבה פסולת בניין שנזרקה במקום על ידי הקבלנים שבנו את המגדלים. מדובר בעבודה שדורשת ניפוי של חומרי קרקע, השבת הקרקע הראויה והטמנת הפסולת באתר מורשה. עיקר העבודות בשלב זה הן עבודות של הכשרת הקרקע".

מבחינת המשך העבודות, מבהירים בעירייה כי "בימים קרובים, יחלו עבודות הכנה לבניית  חדרי המכונות למזרקות, ומדובר בחדרים תת קרקעיים. יש לשים לב שכל הדיווחים בנושא – נכונים להיום. הנחיות הממשלה יכולות לשנות את תמונת העבודות בכל יום".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב השכונה

    ומה עם חניות לא מדברים על מצוקת החניות הקיימת בשכונה כי לתת דוחות הכי קל שהעירייה לא דואגת לזה רק בלקחת כסף מהתושבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר