צילום: יח"ץ מכבי

המחווה של אנשי מכבי לאם שנזרקה מהבית הפכה לתרומה למשפחות נוספות

בעקבות הפרסום ב"השקמה חולון", עובדי סניף מכבי בחולון גייסו כסף וציוד בסיסי עבור הצעירה שילדה תינוקת ונותרה ללא קורת גג, וגילו שהם יכולים לסייע למשפחות נוספות

פורסם בתאריך: 20.4.20 10:46

לפני כשבועיים נחשף כאן ב"השקמה חולון" ספורה הקשה של בחורה צעירה שילדה תינוקת ונותרה ללא קורת גג. חשיפת המקרה הקשה גרמה לעובדי סניף מכבי נאות שושונים לגייס עבור תרומה של כסף, מזון, טיטולים ומוצרי היגיינה עבור האם והתינוקת.



הצעירה, בחורה כבת 20 נזרקה לרחוב יחד עם בתה, תינוקת בת חודשיים. השתיים השתכנו באופן זמני אצל משפחה מחולון שארחה אותן עד מציאת פתרון קבוע.

בעקבות חשיפת פרטי המקרה, אנשים רבים מחולון הביעו את רצונם לסייע לצעירה, בהם גם עובדי סניף נאות שושונים ואנשי המרחב של קופת החולים מכבי. הם התגייסו למשימה ותרמו ציוד בסיסי ומזון עבור התינוקת. בנוסף גייסו העובדים תרומה של 2,100 שקל כדי לסייע לאם.

"הלב שלי מתפוצץ מהתרגשות", אומרת קרן מזר מנהלת המרכז הרפואי נאות שושנים בחולון וסגנית מנהלת מרחב חולון במכבי שירותי בריאות. "במיוחד בימים אלה של משבר הקורונה אני רואה את הערבות ההדדית של כל האנשים שאני עובדת איתם במכבי וממש מתרגשת. הכל התחיל מפנייה של אתי גולצ'ה, אחת מהעובדות בסניף שלנו. היא סיפרה לי על הכתבה שפורסמה ב'השקמה חולון', שחשפה את הסיפור".

לשתיים היה ברור מה לעשות ומיד התחילו לגייס למשימה את הרופאים, האחיות ועובדי המנהלה ושלחו את פרטי הסיפור בקבוצת הוואטסאפ המשותפת. "ההיענות הייתה עצומה ומעוררת התפעלות. אנשים התחילו להביא חבילות מלאות כל טוב של בגדים, מזון, טיטולים ומוצרי הגיינה עבור האם והתינוקת. אנשים שיתפו את המשפחות שלהם וההיענות הייתה עצומה. היו גם אנשים שביקשו לתרום כסף", מוסיפה מזר ומציינת כי מאחר שההירתמות הייתה כה גדולה ונאסף וכסף ציוד רב, החליטו במכבי לחלק את התרומות למשפחות נוספות שיוכלו להסתייע בו.

"אנו מתכוונים לרכוש חבילות מזון שיסייעו לעוד משפחות נזקקות בעיר חולון. התחושה מבחינתי היא נהדרת", היא מסכמת, "התרגשתי מהתרומה של העובדים ובני המשפחה שלהם. ואם זכינו לשמח כמה משפחות מחולון – הרי שעמדנו במשימה בכבוד".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר