יום יום סירחון

לתושבי שכונת תל גיבורים נמאס לחיות בביובים: חיים בהזנחה

בריכת הביוב, השייכת לבניינים בשכונה ונמצאת בגינה ציבורית, נסתמת ומעלה ריחות צחנה. התושבים דורשים מהעירייה תיקון מעמיק לבעיה ולא טלאי על טלאי

פורסם בתאריך: 20.7.17 13:00

תושבי תל גיבורים כבר לא עומדים יותר בריחות הצחנה והביוב העולה על גדותיו ברחובותיהם. התחושה שעולה מדיירי רחוב האצ"ל היא ש"השכונה מוזנחת ואף אחד בעירייה לא סופר אותנו", ונראה כי התחושה מוצדקת. מספר תושב הרחוב: "לפני מספר חודשים התרעתי בעירייה על קו ביוב שבור שנסתם שוב בשל חדירת שורשי עצים בגינה הציבורית. אמנם הגיע עובד עירייה עם ביובית, פתח את הסתימה ואישר שקו הביוב דורש תיקון, אבל עד היום לא החליפו ולא תיקנו ושוב ריח הצחנה עולה ברחוב". לדבריו, לעתים קרובות נאלצים דיירי רחוב האצל, לשכור שירותי אינסטלציה על חשבונם כדי לפתור את בעיית הצנרת הישנה.

ליזי שירזלי, פעילה חברתית מובילה בשכונה, מוסיפה: "נמאס מהיחס המזלזל של העירייה כלפי השכונה. אנחנו חיים בהזנחה והמקום דורש טיפול שורש מעמיק. מדי יום נשלחות  עשרות תלונות לעירייה אך לצערי הן לא מטופלות".

בפנייה לחברת "מי שיקמה" בעניין, נמסר כי מדובר בשני בניינים פרטיים ברחוב האצ"ל, אשר חוברו בעת בנייתם על ידי הקבלן בקו ביוב אחד. קו הביוב הפרטי של הבניינים עובר בתוך הגינה הציבורית ומשם נכנס בחזרה לתוך הבניין. למרות שמדובר בקו פרטי, התאגיד לוקח על עצמו לחשוף ולשקם את בריכת הביוב השייכת לבניין ונמצאת בתוך הגינה הציבורית. כמו כן, במידה שיימצאו שורשים ואו ליקויים אחרים במהלך ביצוע השיקום, התאגיד יתקן את הליקויים בקו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר