קניון חולון. ילכו לראות ויחזרו אלינו?

לצד עבודות השיפוצים: קניון חולון ישוב לפעילות מלאה ביום חמישי

הנהלת הקניון הודיעה על שורה של הקלות לבעלי העסקים שנאלצו לעצור את הפעילות בחודשיים האחרונים

פורסם בתאריך: 5.5.20 16:47

קניון חולון ייפתח ביום חמישי הקרוב, זאת לאחר שאמש (שני) אישרה הממשלה שורה של הקלות על השהייה במרחב הציבורי, בהן פתיחת הקניונים. קבוצת עזריאלי, המחזיקה בבעלות על קניון חולון, דנה בשעות אלה על גיבוש המתכונת שבה יפעלו הקניונים שברשותה, בכפוף להוראות משרד הבריאות.

בשלב זה טרם ידוע האם כל החנויות בקניון חולון ישובו לפעול או רק חלק מהן. כמו כן, עדיין לא ברור באיזה אופן ייאכפו הגבלות משרד הבריאות על ההתקהלות בתוך חלל הקניון ושמירת מרחק של שני מטרים איש מרעהו. גיבוש המתווה הסופי צפוי להתפרסם מחר.

כך ניצלו בקניון את ימי סגר הקורונה להאצת עבודות השיפוצים:

בתחילת משבר הקורונה נסגר קניון חולון, למעט סניפי השופר סל והסופר-פארם. כמו כן, גם המרפאות הפועלות בקומה מינוס 2. את תקופת ההדממה ניצלו בהנהלת הקניון עבור הגברת קצב עבודות השיפוץ אשר מבוצעות במהלך החודשים האחרונים, בסיומן עתיד המקום לקבל צורה חדשה.

בנוסף, יוענקו הקלות בדמי השכירות עבור בעלי העסקים בקניון. קבוצת קניוני עזריאלי הודיעה אתמול כי היא תתן פטור מלא מתשלום דמי השכירות על כל התקופה בה היו הקניונים סגורים, מ-15 במרץ ועד 4 במאי. על תקופת ההתארגנות שתחל היום (שלישי) ותימשך עד ל- 14 במאי, יוענק פטור מלא לשוכרים מתשלום דמי השכירות או אחוזים מהפדיון (הגבוה מביניהם) והנחה בשיעור של 75 אחוזים בדמי הניהול.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר