צפו: כך השתלטו החולדות על רחוב במרכז חולון

החולדות מטילות אימה על הדיירים שרובם קשישים: "הן פשוט מסתובבות בתוך הסלון". העירייה: "בוצעה הדברה נגד מכרסמים". כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 6.5.20 15:07

כבר זמן רב שאזור סוקולוב בחולון הפך להיות ביתן של החולדות, שחיות ומתרוצצות באין מפריע לצד הבניינים הוותיקים. הדיירים, רבים מהם תושבים מבוגרים, חוששים, מתוסכלים ובעיקר חסרי אונים מול מכת החולדות.

לטענת דיירים ששוחחו עם "השקמה חולון", לא פעם החולדות נכנסות אל תוך הבניינים ואף אל תוך הדירות עצמן. זאת, כאשר הדיירים בעיקר המבוגרים, נותרים אובדי עצות.



בתיעוד מהימים האחרונים נראות בבירור חולדות רבות אשר מתרוצצות בכל השטח שצמוד לבניינים. מדובר בשטח שחוצץ בין רחוב סוקולוב וכיכר ויצמן, במקום מרכזי בעיר, והוא כולל עסקים רבים ובנייני מגורים מאוכלסים.

 

"זה פשוט נורא מה שהולך פה. החולדות האלה יוצאות מתוך מחילות שנמצאות מסביב לבניינים. הן שורצות פה כל היום ומטרידות את הדיירים הזקנים ואת בעלי החנויות", מספר תושב המתגורר באזור, "הבעיה היא שאי אפשר לרסס באופן נקודתי כי אז החולדות ממשיכות לצאת מתוך המחילות. פניתי אל העירייה ובנוסף דיברתי עם מנהל הרובע. אבל בעירייה טוענים שמדובר בשטח פרטי והם לא יכולים לעשות כלום".

הבעיה אינה חדשה ולמעשה סוקרה כאן בהרחבה לפני יותר מחצי שנה. מאז, נראה כי לא רק שהבעיה לא טופלה אלא אף התעצמה כפי שניתן לראות בבירור בסרטונים. כאשר ככול הנראה, ימי הקורונה וההגבלות על חופש התנועה מחוץ לבתים, מאפשרת לחולדות לצאת לרחוב באין מפריע.

"חייבים לאטום בצורה יסודית את כל המחילות שלהן, כי רק כך הן לא יסתובבו פה", טוען תושב המתגורר באזור, "עם השכנים המבוגרים הבעיה קשה יותר, החולדות פשוט מסתובבות בתוך הסלון בבית שלהם. אלה אנשים מעל גיל 80 ואין להם יכולת ואמצעים להיאבק בזה. עכשיו בתקופת הקורונה המצב בכלל גרוע כי הם מנועים לצאת מהבית".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעקבות פנייה של תושב, שהלין על מספר בעיות בכתובת זו לרבות הימצאות מכרסמים, שוחח עמו עוד באותו היום מפקח אגף שפ"ע ואף פגש אותו במקום כבר למחרת. הבעיות בתשתית שציין התושב נמצאו מוצדקות ואגף התשתיות נערך לטפל בהן. בנוסף, כבר בוצעה הדברה נגד מכרסמים בנוכחות התושב".

"במקביל, נאמר לו, כי גם על התושבים לטפל במפגעים שנמצאים בשטח הפרטי שבאחריותם, שגורמים ליציאת העכברים, כגון: איטום הקירות, סגירת המרזבים, טיפול בפתחי אוורור, הניקיון וכדומה".

"התושב הודה למפקח על הטיפול המהיר  ובאגף שפ"ע ימשיכו לעקוב בכל הקשור להדברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. גידי

    ראש העיר למגר את מכת החולות דחוף זה לעקיפת 2 לפני בקרונה

  2. K

    אז מה עושה העיריה ובראשה השמאלן שרק יודע להצתלם ולגבות מיסים הגיע הזמן להחליף אותו ולשלוח אותו לפנסיה לאגודת מפלגת העבודה

  3. Gal

    אני ראיתי חולדה ברחוב סוקולוב קרוב לכיכר סטרומה. היא רצה ונכנסה לתוך עסק לממכר מזון. זה עניין תברואתי חמור מאד

  4. תושבת עצבנית

    העירייה סירבה להדביר בבניין שלנו לכן הבאנו מדביר אבל אם הרחובות מלאים חולדות זה לא יעזור לנו אז במקום לבזבז כסף על זיקוקים יואיל נא מוטי אסון להדביר ולנקות את הרחובות העיר הזו הולכת מדחי אל דחי

  5. עאחק זיקוקים

    העירייה סירבה להדביר בבניין שלנו לכן הבאנו מדביר אבל אם הרחובות מלאים חולדות זה לא יעזור לנו אז במקום לבזבז כסף על זיקוקים יואיל נא מוטי אסון להדביר ולנקות את הרחובות העיר הזו הולכת מדחי אל דחי לא אמרתי ותפסיקו לצנזר רץאזרחים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר