חורף בחוף הריביירה

מתכננים לבלות בים? אולי תשלמו פחות אבל לא בשבת

הכירו את ה"חופיקס" בבת ים: השכרת כסאות ושמשיות בשני שקלים ומכירת חטיפים בלא יותר משבעה שקלים. ולמה בשבת תשלמו יותר? גם בגלל הפוליטיקה

פורסם בתאריך: 21.7.17 09:07

בילוי בחופי הרחצה באזור, בוודאי כשמדובר במשפחה, נגמר בדרך כלל בהוצאה כספית לא מבוטלת על מזון, שתייה והשכרת כסאות. אבל יש בשורה מעודדת: עיריית בת ים מובילה מיזם להשכרת ציוד ומכירת מוצרים במחירי עלות – הכירו את ה"חופיקס".

כמה זה יעלה לכם? כבר בימים הקרובים יפעל בחוף הריביירה מיזם ה"חופיקס", במסגרתו יציעו עשרות בני נוער שירותי השכרת כסאות נוח ושמשיות במחירי עלות. כך למשל, המחיר להשכרת כיסא, שולחן או שמשיה יעמוד על שני שקלים בלבד. בנוסף, יפעל על החוף מזנון  שיציע משקאות קרים, ארטיקים וחטיפים במחירים מוזלים הנעים בין חמישה לשבעה שקלים. זאת, לעומת מחירים של 12-10 שקלים לכיסא ושמשיה ו-12 שקלים למיטה בחופים אחרים.

אם אתם מתכננים לחסוך בהוצאות כבר בשבת הקרובה, נראה שתתאכזבו. בני הנוער יפעלו בחוף הריביירה בימים ראשון עד שישי, בין השעות שמונה בבוקר ועד שבע בערב, בליווי מדריכי נוער. המיזם כולו יימשך עד 31 באוגוסט. "אנחנו חברה ציבורית ואנחנו לא יכולים להעסיק עובדים בשבת. זה גם קשור לנושאים פוליטיים, אבל כמובן שאם הדבר יתאפשר, אנחנו נשמח", אומר שמעון ועקנין, מנהל פרויקטים ומיזמים עסקיים בחברה לתרבות פנאי וספורט בעיר ומוסיף כי "רוב החופים מושכרים על ידי העירייה לזכיינים ואנחנו לא יכולים לרתום אותם לנושא. החוף הספציפי הזה הוא של העירייה ולכן החלטנו להתחיל בו את המיזם. אם זה יצליח, אני מאמין שנמשיך לחופים אחרים בעיר".

בעיריית בת ים מציינים כי מדובר בפרויקט המשותף לעירייה, מחלקת הנוער בחברה לתרבות פנאי וספורט, יחידת רונ"ן ומשרד הרווחה. זאת, במטרה להקל על המתרחצים ובמקביל לספק תעסוקה לבני הנוער. "כל הרעיון נוצר כדי ליצור תעסוקה לבני נוער בקיץ וגם כדי להילחם ביוקר המחיה", ממשיך ועקנין. "במסגרת הזו נעסיק מעל 20 בני נוער שעברו הכשרה מיוחדת על ידי מדריכים, והם יעבדו במהלך כל חודשי הקיץ".

ראש עיריית בת ים יוסי בכר מסר כי "המיזם נועד מצד אחד לספק חלופות לתושבים ולהציע להם שירותים בחוף במחירים סמליים, וגם להעניק תעסוקה לבני נוער בעיר בימי החופש הגדול. אני גאה בפרויקט חשוב זה ואין לי ספק שהוא יצליח ויתרחב".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר