בני משפחות של דיירי בתי האבות יוצאים במחאה: "הפסיקו את הסגר"

הקשישים ממשיכים לשלם את המחיר בעקבות התפשטות הקורונה. עכשיו בני משפחותיהם מבקשים לא לשכוח אותם

פורסם בתאריך: 4.6.20 17:23

בני המשפחות של דיירי ביתי האבות ובהם בית האבות משען חולון, יקיימו הערב (חמישי) מחאה המונית ברשת, בדרישה ממשרד הבריאות שיורה על הפסקת הסגר בבתי האבות ברחבי הארץ.

מאז התפרצות הקורונה בישראל, ובהם משען בחולון, הורה משרד הבריאות על הטלת סגר עליהם. למעשה, על הדיירים מותר לצאת החוצה רק על מנת לבצע פעולות בסיסיות כמו בדיקות רפואיות במרפאות. כמו כן, נאסר לקיים ביקורים בתור בתי האבות ללא רישום מראש, זאת על מנת למנוע מצב של התפרצות חוזרת.



כעת רבים מקרב בני המשפחות של דיירי משען חולון קוראים למשרד הבריאות לבטל את נוהל הסגר. הערב הם ייקחו חלק במחאה אשר תועבר באמצעות תוכנת הזום, בה ישתתפו קרובי משפחה של דיירי בתי האבות מכל הארץ.

כזכור, לפני חודשיים נדבקו שתי דיירות בבית האבות משען חולון. הדיירות אובחנו כחולות קורונה לאחר ששני עובדים של בית האבות, בעל ואשה,נמצאו חיוביים לנגיף.



תגובות

תגובה אחת
  1. מודאגת אם יבטלו את הסגר

    לפתוח את בתי האבות? להוריד את הסגר? אף אחד לא מחזיק את הקשישים בכוח, זה לא בית כלא, אם אתם לא סומכים על הבית ששמתם שם את יקיריכם – קחו אותם הביתה ונראה איך תסתדרו – אבל אם אתם רוצים את בני המשפחה שלכם בריאים, תירגעו ותבינו שזה לטובתם האישית. אם ישחררו את הסגר ותהיה הדבקה תגידו שיש מחדל בבתי האבות.. לא?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר