ירי בח'300

יו"ר ועדת הביטחון מודאג: "הילדים שלי התעוררו לקולות ירי"

במשטרה טוענים שאין עלייה בפשיעה החמורה, אבל יו"ר ועדת הביטחון הנכנס, שחר האס, מוטרד מרצף האירועים החריגים המתרחשים לאחרונה בחולון

פורסם בתאריך: 12.6.20 10:19

מאז תחילת השנה נרשמו לא מעט אירועים פלילים רבים ברחובות חולון, בהם ירי, הצתת כלי רכב והשלכות רימון. במשטרה טוענים כי בהשוואה לשנה שעברה, לא מדובר בעלייה בהיקף הפשיעה החמורה, אולם כולם חשו שהשבוע נשבר שיא ברצף האירועים.



במוצאי שבת התרחש אירוע ירי ברחוב יפה ירקוני, כשבמקביל הוצת אופנוע ברחוב דוד אלעזר. למחרת בערב היו אלה יריות לעבר בית קפה שבמרכז המסחרי של שכונת קריית אילון. אם לא די בכך אז שוב נשמע ירי. הפעם בשכונת ג'סי כהן.

ביום ראשון התקיימה מזה חודשיים ישיבת המועצה, בה הושבע שחר האס מסיעת צעירים חולון. האס נכנס למועצה בעקבות פרישתו של מורן ישראל לפני חודשיים. עם כניסתו, מונה האס ליו"ר וועדת הביטחון של העיר. בשיחה עם "השקמה חולון", אומר האס כי הוא מודאג מהאירועים האחרונים בעיר.

"אנחנו בעיצמו של גל גדול מאוד ולא טוב של אירועים חריגים גם ציינתי זאת בישיבת המועצה", אומר האס ומספר על החוויה האישית שעבר, כאשר התעורר לקול ירי. "חוויתי זאת אישית ברחוב קרית שמונה. הילדים שלי התעוררו בבהלה. זו סיטואציה מאוד לא נעימה".

בקרוב צפויה ועדת הביטחון להתכנס לדיון מיוחד בעקבות האירועים האחרונים. "קודם  אנחנו נשב עם גורמי המקצוע. אני רוצה לדעת יותר טוב איך עובד כל מערך הביטחון", אומר האס ומוסיף, "כששאלנו את ראש העיר בישיבת המועצה על כמות הפשיעה בעיר, הוא ענה שעשה בדיקה ושאין עלייה. אבל אתה מרגיש ברחוב שמשהו מתעורר, אולי הממוצעים בנקודה הזו הם אותו הדבר אבל יש גל, וצריך להבין למה הוא קורה ובאיזה פעולות לנקוט על מנת למגר אותו".

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    צריך לעצור את כל העבריינים האלה זה פוגע בשם של העיר ובביטחון התושבים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם מגיעים להתגורר בחולון תושבים שהם עוסקים בפשיעה חמורה- אזיי אין מה לעשות נגד. כל יום הוא פצצה מתקתקת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר