השריפה בדירת מגורים בחולון: ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות I צפו:

סייר אגף הביטחון של עיריית חולון היה בין הראשונים שפרצו לדירה הבוערת, ויחד עם השכנים הצליח לחלץ את הפצועים. צפו:

פורסם בתאריך: 23.6.20 09:30

עדכון אחרון: 23.6.20 10:30

לפני זמן קצר הצליחו כוחות כיבוי והצלה להשתלט על שריפה שפרצה בדירת מגורים בחולון. כעת מתברר כי הקרע הוא ככל הנראה ניסיון התאבדות.

שלושה צוותים בפיקוד רב רשף איתן גולדנברג הצליחו להשתלט על האש שהשתוללה בדירה בקומה השלישית בבניין מגורים.



בעקבות השריפה גבר ואשה נפגעו במצב בינוני כתוצאה משאיפת עשן. מרדכי רזיאל יוספוביץ, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בשריפה במבנה מגורים. מהדירה חולצו גבר כבן 45 ואישה כבת 30 שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים".

מדוברות בית החולים שמיר-אסף הרופא נמסר: "לפני זמן קצר הגיעה אישה אלמונית בשנות ה-30 לחייה לחדר טראומה במלר"ד לאחר שככל הנראה ניסתה לבצע ניסיון התאבדות ולהצית את עצמה. מצבה בינוני והיא סובלת משאיפת עשן ומטופלת בדקות אלו. כמו כן, גבר ששהה אף הוא במקום פונה לבית החולים וולפסון במצב קל".

מי שהגיע ראשון לדירה, ובכך מנע אסון, בר לוורטן, סייר אגף הביטחון של עיריית חולון. הבוקר, במהלך סיור שגרתי של לוורטן בבית הספר דינור בעיר, הפנו הילדים את תשומת ליבו לשריפה שפרצה בדירה. הוא מיהר ולקח מטף מקטנוע הסיור שלו, ורץ לתוך הבניין. הוא נכנס לדירה הבוערת יחד עם שני דיירים נוספים, ומשם הם חילצו את הגבר והאישה שנפגעו משאיפת עשן. דקות ספורות לאחר מכן הגיעו כוחות הכיבוי ומד"א להמשך הטיפול.

צפו בבר לוורטן משחזר את האירוע:

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר