ילדים
צילום אילוסטרציה: ESB Professional /

השעות, הארוחות והמחיר: החל הרישום לגני החופש הגדול

ההרשמה נפתחה במקביל למשא ומתן עם הסייעות בנוגע לתנאי השכר. לטענת ההורים המחיר גבוה, אולם ברשת שמפעילה את התוכנית מבהירים: המחיר נמוך ביחס לשנה שעברה

פורסם בתאריך: 24.6.20 14:38

רשת קהילה ופנאי פרסמה את מתווה תוכנית גני הילדים של החופש הגדול. התוכנית תפעל על פי הוראות משרד החינוך והנחיות משרד הבריאות. התוכנית תפעל בגני ילדים בחולון, בין התאריכים 1.7-6.8.20, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 13:00 – 07:30. ברשת קהילה ופנאי הדגישו כי לא יהיה ניתן להירשם רק לחלק מהתקופה. הפעילות בגנים תכלול פעילות העשרה ויצירה, שירים ומשחקים.



הרישום לתוכנית החל היום (רביעי) ויימשך עד ליום ראשון הקרוב. לאחר מכן ההרשמה תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. בנוסף, יהיה ניתן להאריך את השהייה בגנים גם לשעות אחר הצהריים בתוספת ארוחה, בעלות של 1,000 שקל.

יחד עם זאת, בשל מתווה משרד החינוך לא תסופק ארוחת בוקר. לפיכך יהיה על ההורים לספק לילדים בכל יום כריך ובקבוק מים אישי מהבית. עלות הרישום לתוכנית תעמוד השנה על 360 שקלים לילד, וברשת קהילה ופנאי כבר הבהירו כי לא יינתנו הנחות על סכום זה.

בסך הכל יעמוד המחיר לכל התקופה על 1,360 שקל, כאשר המדינה מסבסדת חלק מהפעילות. לטענת הורים מדובר מחיר גבוה, בפרט בתקופת הקורונה שבה נפגעה הכנסתן של משפחות רבות המנסות להשתקם כלכלית. מנגד, ברשת מבהירים כי בשנה שעברה עמד המחיר על 2,500 שקל.

כמו כן, הנהלת הרשת הודיעה כי בכמה מהגנים יתקיימו שיפוצי קיץ ולכן הפעילות תועתק לגנים אחרים. הגנים שבהם יבוצעו העבודות הם: דיגיטף, שיטה, ארז, דוכיפת, דרור דרורית, טופז, הדר, לוטוס, גלבוע, נגה, לבונה ונרקיס.

בתוך כך מתקיימת בשעות אלה פגישה בין נציגי ועד העובדים ברשת קהילה ופנאי לבין ההנהלה, זאת בעקבות מחאתם על אי תשלום דמי תוספת מאמץ לסייעות ולמפעילות בגני הילדים במסגרת תוכנית "בית הספר של החופש הגדול". ועד העובדים בגיבוי ההסתדרות שלח מכתב אל ההנהלה עם פירוט הדרישות.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר