הבעלים של אולמי המוזיאון: "התחלתי לקנות רק אוכל בסיסי"

"אם המצב הזה יימשך עוד כמה חודשים, אנחנו לא נהיה פה", אומר ארז ליטאי שנאלץ שוב לסגור את אולם האירועים שבבעלותו

פורסם בתאריך: 7.7.20 16:34

הממשלה הכריעה: מגבלות חדשות על המשק הישראלי. על פי ההגבלות החדשות, חדרי הכושר, אולמות האירועים, הברים ואולמות התרבות ייסגרו באופן מיידי. כמו כן, הוחלט על שורה של הגבלות במסעדות, בתחבורה הציבורית ובבתי הכנסת.

עבור בעלי האולמות מדובר במכה קשה. רק לפני מספר שבועות חזר ענף האירועים לפעילות. אומנם החזרה התבצעה תחת הגבלות, אולם רבים קיוו שניתן יהיה לשקם את הענף שספג הפסדי ענק. בין אלה שנפגעו גם ארז ליטאי, הבעלים של אולמי המוזיאון בחולון, שמקווה להישאר גם אחרי המכה החדשה, ומעריך כי אולמות רבים ייאלצו להיסגר. יחד עם זאת, הוא מדגיש כי "כולנו באותה הסירה. חיי אדם חשובים יותר מכל כסף. אם באמת זה נכון ויש הדבקות באולמות האירועים, צריך לסגור אותם עם כל העצב שבדבר".



"צברנו הפסדים, אבל יצרתי מצב שאנחנו מתנהלים בצורה כזו שלא נשארנו עם חובות לספקים", הוא אומר "לצערי, יש אולמות אירועים שעכשיו נמצאים בחובות. אולם שנמצא לידנו פונה בצו בית משפט, אחרי שהבעלים לא שילם דמי שכירות במשך ארבעה חודשים לבעל הנכס. האולם הזה נפתח רק חודשיים לפני הקורונה. נקרע הלב".

"בעצם עונת החתונות נגמרה", מסביר ליטאי, "צריך להבין שבתוך שנה אפשר לקיים עד 180 ימים של אירועים מתוך 365 בגלל ספירת העומר, חג פסח, ימי בין המייצרים ותשעה באב. גם החורף הוא תקופה פחות אטרקטיבית. החודשים של הגל הראשון, מרץ ואפריל, היו ללא חגים והיו אמורים לייצר הכנסות. גם חודשים יוני ויולי היו אמורים לדאוג להכנסות. עכשיו אכלנו אותה".

אתה חושש לעתיד של האולם שלך?
"אם המצב הזה יימשך עוד כמה חודשים, אנחנו לא נהיה פה. אבל מצד שני, ועם כל העצב, חיי אדם חשובים מהכול. אבא שלי הוא חולה סכרת ומושתל כליה וזה אומר שהוא בסיכון הכי גבוהה. אז צרכים להישמר להנחיות".

"אני חושב שכולם באותה הסירה. אם כולם יבואו ויבקשו כסף מקופת המדינה, היא תקרוס. אני, למשל, לקחתי על עצמי, אפילו שאני לא חי בקושי, לצמצם את הקניות שלי הביתה. אני לא קונה מותרות, אני קונה רק אוכל בסיסי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר