מוטי ששון: "אם לא נתעשת חולון תהיה עיר אדומה תוך ימים ספורים"

קצב הנדבקים בקורונה בחולון ממשיך לעלות

פורסם בתאריך: 9.7.20 17:25

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בקורונה בחולון, ראש העירייה, מוטי ששון, יצא לפני זמן קצר במסר אל התושבים שבו הוא מבקש להישמע להנחיות משרד הבריאות, ומזהיר: חולון אשר כעת מוגדרת כעיר כתומה, נמצאת צעדים ספורים מלהפוך לעיר אדומה. אם תשונה ההגדרה יוטל סגר על העיר.



בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הזהיר ששון מהתרחיש שבו תהפוך חולון לעיר אדומה הנמצאת תחת סגר: "חולון כבר כתומה. אם לא נתעשת מיד היא תהיה אדומה תוך ימים ספורים", אמר.

בסרטון שנלווה לפוסט הופיע ששון כשהוא עוטה על פניו מסכה, ופונה אל התושבים: "מצב התחלואה בחולון עולה מיום ליום. לכן אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה, שמרו על החיים שלכם ושמרו על החיים שלנו, שמרו על ההוראות והקפידו מאוד בכל מה שאומרים לנו אנשי המקצוע המוסכמים. זה בידינו ואנחנו יכולים לצאת מזה אם נקפיד אחר ההוראות".

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון" נכון לאתמול (רביעי) נספרו בחולון 263 חולים פעילים כאשר 12 חולים נוספו ביממה. מספר המבודדים עמד על 962, מתוכם 101 שנוספו ביממה. אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו באותו יום בארץ עמד על 3.7 אחוזים.

עוד מהנתונים עולה כי בשבוע האחרון מתחילת החודש, ישנה עלייה של 108 תושבים מאומתים. כעת העיר מוגדרת כאזור כתום כשדירוגה הוא שמונה, ואם תגיע ל-11 היא תהפוך לעיר אדומה.

 

חולון כבר כתומה – ואם לא נתעשת מייד היא תהיה אדומה תוך ימים ספורים!!! מסר מיוחד מראש העיר בעקבות ההתגברות המדאיגה של התחלואה בעיר. הפיצו את המסר – שתפו את חבריכם החולונים!

Publiée par ‎מוטי ששון – Moti Sasson‎ sur Jeudi 9 juillet 2020

 

תגובות

2 תגובות
  1. יניב קפר

    אני תושב חולון לשעבר ולדעתי זה ראש עיר מושלם כל הכבוד למוטי ששון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר