בסיוע עיריית חולון: אחרי שני ביטולים אלון ודפנה יוכלו סוף סוף להינשא

החתונה בצל הקורונה: הוא הציע ינואר, במאי הם עברו לאולם קטן יותר ולפני שבוע שוב נאלצו לבטל. אבל הערב, אחרי ההתגייסות מצד עיריית חולון זה יקרה. שיהיה בשעה טובה

פורסם בתאריך: 15.7.20 15:50

לאחר שחתונתם בוטלה פעמיים בעקבות הקורונה, הערב (רביעי) יינשאו אלון שחק ובת זוגו דפנה ארזי באירוע מצומצם במרכז הצעירים "ג'סיקה". זאת לאחר שפנו לעירייה וביקשו סיוע בהפקת האירוע לאחר שהוחלט על סגירת אולמות האירועים.



לפני יותר מחצי שנה, בחודש ינואר, הציע שחק לבת זוגו נישואים. השניים קבעו להינשא ב-15 ביולי. שבועיים לאחר הצעת הנישואים, השניים החלו בהפקת האירוע שתוכנן להתקיים באולם אירועים בנס ציונה, עם 400 בני משפחה וחברים. באותה העת הקורונה הייתה הנגיף המסתורי מסין, שאיש לא שיער שיהפוך את החיים בישראל.

בחודש מרץ הוטל הסגר על ישראל ועמו שורת הגבלות, בהן גם איסור אירועים מרובי משתתפים. לאחר חודשיים, הבינו בני הזוג כי קיום האירוע במתכונתו הקיימת לא תצא לפועל ובצער רב ביטלו אותו. "אחרי שלושה חודשים של הסגר, בחודש מאי ביטלו בצער רב את האירוע באולם שבו הוא תוכנן להתקיים", מסביר שחק.



בלית ברירה החלו בני הזוג לחפש אולם קטן יותר, עבור אירוע ל-50 משתתפים, ומצאו את אולם בראשון לציון. ההכנות התקדמו כמתוכנן, עד שביום שלישי שעבר הודיעה הממשלה על סגירת כל אולמות האירועים. בני הזוג שוב נותרו ללא אולם אירועים.

"כבר היינו בטעימות של האוכל וביצענו תיאום מול הספקים, אבל הממשלה הודיעה שסוגרים את אולמות האירועים לחלוטין", מספר שחק, "ברגע אחד חשכו העיניים שלנו. היו יומיים לא קלים בכלל. אבל עם זאת, חשוב לציין שבעל האולם בא לקראתנו וביטל מיד את החוזה ללא עלות".

לבסוף, לאחר חיפושים קדחתניים ועזרה מחבר המועצה לשעבר, מורן ישראל ועוזר ראש העירייה, יוסי זיידה, מצאו בני הזוג מקום שבו יוכלו לקיים את החופה: מרכז הצעירים ג'סיקה.

כזכור, העירייה העמידה את המרכז כמקום חלופי לזוגות שמבקשים להינשא עוד בגל הראשון. הפרסום הוביל למבול של פניות ובתוך זמן קצר נסגרו במקום מספר אירועים, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". הערב, בשיאו של הגל השני, גם אלון ודפנה יינשאו במרכז הצעירים.

"תרצה אוריה, תושבת העיר וחברה של אימא שלי ומורן ישראל, יו"ר תנועת 'צעירים חולון' שבה אני פעיל הציעו את מרכז הצעירים ג'סיקה ועזרו לנו. מורן פנה לעוזר ראש העירייה,  יוסי זיידה, שפנה אל ליאן אבוחצירה, מנהלת מחלקת הצעירים בעירייה, והיא החלה לארגן עבורנו את את כל האישורים הנדרשים בתוך זמן קצר".

אז בשעה טובה: האירוע יתקיים הערב (רביעי) בהשתתפות 20 בני משפחה, חברים קרובים ואנשי צוות, כאשר כל צד יביא מטעמו שבעה אורחים. "אנחנו בטוחים שהחופה תהיה מרגשת בדיוק כמו באירוע הגדול, בשל כל מה שעברנו כדי להגיע אליה", מסכם שחק.

מנהלת מחלקת הצעירים בעירייה, ליאן אבוחצירה, מסרה: "המציאות ונגיף הקורונה פגעו לצערנו בתחומים רבים. אחד מהם הוא קיום החתונות של הצעירים והצעירות. כשראש העירייה, מוטי ששון, שמע שיש זוגות בעיר שאין להם איפה להתחתן, הוא כינס את הגורמים המקצועיים, הנחה לעזור ככל שניתן והעמיד את חצר מרכז הצעירים החדש 'ג'סיקה' שבשכונת ג'סי כהן לרשות הזוגות. אנחנו קשובים לקהל שלנו ולצרכים שלהם ומזמינים את כולם לפנות אלינו ליוזמות חדשות".

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר