רוכב אופנוע בן 25 מחולון נהרג בהתנגשות עם רכב: "כולו היה אור"

אביו של הצעיר גילה על מות בנו בעקבות הפרסומים על התאונה הקטלנית, עוד לפני שהמשפחה קיבלה הודעה רשמית

פורסם בתאריך: 21.7.20 15:55

אמש (שני) אירעה תאונת דרכים קטלנית בצומת הקוממיות ואנה פרק בבת ים, לאחר שרכב פרטי פגע ברוכב אופנוע. על פי בדיקה ראשונית של נסיבות התאונה, רוכב האופנוע סטה ממסלולו על כיוון הנסיעה הנגדי, זאת ככל הנראה לאחר שאוטובוס יצא מתוך חניון בית העלמין והתפרץ אל נתיב הנסיעה. צוותי ההצלה שהגיעו למקום ביצעו החייאה ברוכב האופנוע, אולם הפגיעה הייתה קשה ובסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.

עם היוודע דבר מותו של הרוכב, בן 25, אבל נפל בחולון. הצעיר, צחי גואטה, הותיר אחריו הורים, אחות וחברים ומכרים רבים שהוכו בכאב.



אביו של הצעיר, עובד עיריית בת ים, סיפר כי הוא ומשפחתו נאלצו לראות את הפרסום אודות התאונה של בנם ברשתות החברתיות, עוד לפני שקיבלו הודעה מגורם רשמי. "לדעתי זה חמור מאוד שהודיעו ברשתות החברתיות שהוא נהרג לפני שהמשפחה קיבלה את המידע הזה", אמר האב, "פורסם שרוכב האופנוע נהרג ומפה ועד להגיע אל מיקום התאונה זה היה גיהינום. אני רציתי להגיע למקום כדי לראות את זה. לדעתי מישהו צריך לתת דין וחשבון על כך".

"קשה לעכל את הבשורה המרה", אמר אחד מחבריו של ההרוג, "הבן אדם הזה מעולם לא קילל ומעולם לא אמר שום דבר רע על אף אחד. כולו היה אור. איבדתי חבר, איבדתי אח. הוא היה קרוב אליי, למדנו יחד ואפילו היינו יחד בשירות הצבאי. אנחנו חברים מאז כיתה א', ואני הייתי אצלו בן בית וגם הוא אצלי. לא חשבתי שאני הולך לקבור את החבר שלי היום".

אהבתו של הצעיר לאופנועים החלה לפני 10 שנים, בזמן שלמד בתיכון קציר בעיר. חברו מספר כי ביום הולדתו ה-16 קיבל רישיון נהיגה לאופנוע. "האופנוע היה האהבה שלו", מספר חברו, "בגיל 16 בדיוק הוא ואני הוצאנו יחד את רישיון הנהיגה. כמה שהוא אהב לנסוע ולראות מסלולים. מה שהוא כל כך אהב גמר אותו בסוף".

תאונות דרכים בהן מעורבים רכבים דו גליליים, מסתיים לא פעם בתוצאות קטלניות. בשנה שעברה נהרג אלמוג בנדלק, תושב חולון, בתאונה קשה בה התנגש רכב באופנוע שעליו רכב. חברו של הצעיר שנהרג אתמול מספר כי גם הוא נפגע בתאונת דרכים שהתחרשה לפני חצי שנה, בה ניצל בנס. "שנינו חזרנו מטיול רכיבה בנס הרים, ואז חלפנו ליד חניון אגד, אוטובוס שיצא החוצה פגע בי כי הוא לא עצר. בסוף יצאתי מזה".

"צרכים להבין", מדגיש החבר, "כלי רכב כבשים פשוט עושים מה שהם רוצים על הכביש ולא שמים עלינו בכלל. לפעמים הנהגים הם לא רואים בעיניים. הם באים עם כלי רכב גדול ויכולים להרוס חיים בשנייה אחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר