יניב זגורי. צילום: מתוך הפייסבוק

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת האופנוע: הותיר אחריו ילדה בת 7

המשטרה חוקרת את נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית שבה נהרג יניב זגורי. "דווקא לאחרונה כשדברים החלו להסתדר לו יותר ויותר הגיע האסון הזה", סיפר חברו

פורסם בתאריך: 25.7.20 17:30

יניב זגורי (זאגי), בן 41 מחולון, הוא ההרוג בתאונת האופנוע הקטלנית שאירעה אתמול (שישי) ברחוב הלוחמים בחולון. זגורי פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון, לאחר שנפגע מרכב, אולם מאמצי ההחייאה לא הועילו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. יניב הותיר אחריו ילדה בת שבע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.



יניב עבד כארט דירקטור בחברת הפרסום מקאן. לאחר היוודע דבר מותו פרסמה החברה בדף הפייסבוק: "קבוצת מקאן תל אביב נפרדת בכאב לב מיניב זגורי. זאגי מיוחד, מוכשר ואהוב, תחסר לנו מאוד. יהי זכרך ברוך".

"היה לו לב רחב וגדול והוא עזר לכולם", סיפרו חבריו. אחד מחבריו הוסיף כי "יניב היה צבעוני, קריזיונר, גאון, משוגע, מקועקע. חבר שהחזיר אותי להיות ילד משוגע".

חברו של יניב, רונן קליין, סיפר ל"השקמה חולון": "את יניב הכרתי לפני מספר שנים במשרד פרסום שבו עבדתי. הוא נכנס באופן שהיה אופייני לו, כזה שאי אפשר שלא לשים אליו.
יום אחד הוא מאר: 'מצאתי באינטרנט זנזיבר ב-300 דולר'. אמרתי לו שאני נוסע איתו. הרבה גבות הורמו לנוכח החיבור, הרי אנחנו שונים כל כך. אבל מאותו רגע זה היה פשוט זה".

יניב זגורי. צילום: מתוך הפייסבוק

"הבנאדם מוכשר בטירוף, יצירתי באופן ייחודי רק לו, מעבר לכל מה שאנשים ראו מבחינה חיצונית היה לו לב ענק. הוא היה בנאדם זהב שפרץ גבולות. דווקא לאחרונה כשדברים החלו להסתדר לו יותר ויותר הגיע האסון הזה. זו טרגדיה נוראית ואני עדיין בשוק".

ארבעה ימים בלבד לפני התאונה שבה נהרג יניב, אירעה תאונת דרכים קטלנית בצומת הקוממיות ואנה פרנק בבת ים, לאחר שרכב פרטי פגע ברוכב האופנוע צחי גואטה, בן 25. צוותי ההצלה שהגיעו למקום ביצעו החייאה ברוכב האופנוע, אולם הפגיעה הייתה קשה והם נאלצו לקבוע את מותו של גואטה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי הרשטט

    קשה לרשום בלשון עבר…
    איש מדהים מוכשר בטרוף
    פשוט עצוב

  2. אריה

    יהי זכרו ברוך כמה כואב על המשפחה שלו ילדה יתומה חברה הכביש נהיה כמו מכונת הרג

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר