שחר האס. צילום: אפי יוספי

יו"ר ועדת הביטחון בעקבות אירועי השלכת רימוני ההלם: "נעשות פעולות גלויות וסמויות"

חבר המועצה שחר האס מגיב לאירועים האחרונים, ומרגיע: "אנחנו לא שיקגו"

פורסם בתאריך: 28.7.20 09:53

אתמול התעוררו תושבי רחוב משה שרת בחולון לקול נפץ, לאחר שרימון הלם הושלך לעבר בניין מגורים. לא מדובר באירוע הראשון של זריקת רימון לעבר בנייני מגורים בעיר. רק בשבוע שעבר קרה אירוע דומה, שלישי במספר, ברחוב ספיר. אל אירועים אלה מצטרפים שורה של אירועים פליליים נוספים של ירי והצתות כלי רכב.



בעקבות האירועים חבר המועצה שחר האס, מסיעת צעירים, העומד בראש ועדת הביטחון בעיר, אומר כי לפני שבוע התקיימה ישיבה בנושא, ומוסיף: "אין ספק שהאירועים נמשכים כפי שהיה גם לפני מספר חודשים, למרות שיש ניסיונות למגר את התופעה".

"נעשות פעולות גלויות וסמויות של כוחות הביטחון ורוב המקרים מוכרים למשטרה", הוא אומר, "אנחנו מקווים שהפעילות שלהם תניב פרי. במהלך הישיבה האחרונה הועלו הנושאים האלה וקיבלנו עדכונים על פעולות מוגברות שננקטו וגם על תוספת של כוחות שיוכלו לטפל בתופעה באופן יותר משמעותי". בימים הקרובים עתידה להתכנס הוועדה לדיון נוסף.

האס הוא תושב קריית שרת ומתגורר לא רחוק ממקום האירוע. לפני מספר חודשים התרחש אירוע ירי סמוך לביתו, שבו נפצע קשה צעיר בן 19. הוא סיפר שילדיו התעוררו לקולות של ירי. "הירי היה באמצע הלילה והילדים שלי התעוררו. כל זה קרה גם היה סביב המינוי שלי ליו"ר ועדת ביטחון. אני עדיין מרגיש בטוח, אנחנו לא שיקגו וצרכים לשמור על פרופורציה. לא צריך לזרוע פאניקה בציבור".

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר