עיריית חולון הודיעה: מתחם הקראוונים יפונה בעוד פחות מחודש

הדיירים בשכונה המאולתרת מתכוונים להתנגד לפינוי גם בכוח

פורסם בתאריך: 4.8.20 10:03

עכשיו זה רשמי: עיריית חולון הציבה את האחד בספטמבר כיעד לפינוי מתחם הקרוואנים באזור התעשייה. בראשית השבוע הגיעו פקחים אל החניון הממוקם ברחוב המרכבה והדביקו הודעות שבהן מופיעה דרישה לפינוי כלי הרכב עד סוף החודש. הדרישה נמסרה לאחר פגישה בין נציגי הפיקוח והשיטור העירוני לבין דיירי השכונה, במהלכה הסבירו אנשי הפיקוח העירוני כי על הדיירים לעזוב את המקום.



הודעת העירייה על הפינוי

ל"השקמה חולון" נודע כי בכוונת לקיים הפגנת מחאה מול בניין העירייה לקראת הפינוי. במהלך ההפגנה מתכוונים הדיירים להציב הקרוונים בסמוך לבניין העירייה. עוד נודע כי עו"ד טלי פלג התנדבה לייצג את דיירי מתחם הקרוואנים על מנת לעצור או לפחות לדחות את תאריך הפינוי. כמה מדיירי המתחם מסרו בעבר ל"השקמה חולון" כי יתנגדו לפנוי כאשר יצא לפועל ואף איימו לפגוע בעצמם. חלק גדול מדיירי המתחם הם גברים גרושים אשר נפגעו כלכלית בעקבות הגירושים.

"אנשים באטרף. יש כאלה שלא רוצים להתפנות", מוסר דוד חי, המתגורר במתחם. "יהיה פה בלגן ולא יהיה קל. התחושות, יש כאלה שיהיו מוכנים להיעצר ולא להתפנות. חלק לא ישנו בלילה ויעמדו בחוץ לראות מה הם יעשו. אנחנו רוצים לעשות הפגנה גדולה מול בניין העירייה. עו"ד טלי פלג מייצגת אותנו בהתנדבות ובעזרתה ננסה לעצור את הפינוי".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פתוח לציבור המיועד לחנייה. המגורים בשטח אינם תואמים את ייעודו. לפנים משורת הדין, העירייה אפשרה למתגוררים במקום להתפנות בטרם תיאלץ לנקוט בהליכים משפטיים".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טל

    למה הרוע והאטימות הזאת .. למי הם הפריעו הם היו צריכים להפגין אולי היו מתייחסים אליהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר