הסתכלו בתמונה: כך נראה ילד רעב מחולון מול מקרר ריק

האב נפטר במפתיע, האם הוצאה לחל"ת ובבית לא נשאר כסף לקנות אוכל

פורסם בתאריך: 3.8.20 15:57

אם חד הורית המגדלת לבדה את שלושת ילדיה הקטנים, לאחר שבעלה ואבי ילדיה נפטר במפתיע, נאלצה השבוע לצאת בקריאה לעזרה לאחר שלא נותר לה כסף גם לקניית מוצרי מזון בסיסיים.

שלושת הילדים בגילאי 12, 14 ו-18 מתגוררים עם האם, ושתי בנותיה הגדולות מתגוררות מחוץ לבית. היא מספרת כי בעלה נפטר במפתיע לפני שנתיים. לאחר מותו של האב היא התפרנסה בדוחק מטיפול בקשישים, אלא שעם פרוץ משבר הקורונה היא הוצאה לחל"ת, וכעת משתכרת רק מקצבת ביטוח לאומי. "החודש שילמתי שכר הדירה וחשבון מים, ונשארתי בלי מספיק כסף כדי לקנות אוכל לילדים", היא מספרת, "אני גרה בדירה ציבורית ואלה היו הוצאות של חודשיים שכירות. בגלל הקורונה לא הגיע אלינו חשבון מים מחודש מרץ ועכשיו פתאום גבו את הכל ונאלצתי לשלם 700 שקלים. אז לא נשאר לי מספיק כסף לאוכל".

האב, היא מספרת, נפטר מדום לב. "זה היה קשה", מוסיפה האם, "הילד הקטן שלי היה בן 10 ואח שלו היה בן 12. הם נפגשו עם פסיכולוגיים אחרי המקרה. כל חודש אני קונה להם ריטלין. עד חודש מרץ עבדתי כמטפלת בקשישים, אבל בגלל הקורונה העבודה פסקה בגלל שהם מוגדרים בקבוצת סיכון. גם אני בעצמי נמצאת בקבוצת סיכון, כי יש לי בעיות של לחץ דם וסכרת. המצב קשה, אבל אין מה לעשות, יש עוד אלפים כמוני".

לסיום אומרת האם כי היא עדיין מנסה לראות האת האור גם בעת הזו. "אני מאמינה שיהיה בסדר ונסתדר. תמיד נלחמתי כדי שהילדים שלי לא ילכו לישון רעבים. אני בוטחת בקדוש ברוך הוא".

המעוניינים לתרום למשפחה יכולים לפנות לטלפון שמספרו 053-8201107.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יוס

    שביבי שחוגג יום הולדת לבנו במלון מפואר בתל אביבשיראה את הילד הרעב מחולון שמשהו יזוז בליבו הקר

  2. חגג

    רציתי לעזור לך בקניית אוכל ולעזור לך לשלם חשמל ומים , אבל מכוון שכבר מצאת עזרה , אז שברוך השם , והקדוש ברוכו יעזורו לך .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר