צילום מתוך פייסבוק

טרגדיה בחולון: אב הבית האהוב הלך לעולמו במפתיע

הלם ממותו של מרדכי דהן, שליבו נדם כשהוא בן 55

פורסם בתאריך: 17.8.20 10:17

מרדכי דהן, אב הבית המיתולוגי של בית הספר התבור נפטר ביום שבת במפתיע בעקבות אירוע לב, והוא בן 55 בלבד. הלוויתו התקיימה אמש בבית העלמין בחולון.

דורות של תלמידים זכו להכיר את דהן, ששימש כאב הבית של בית הספר התבור במהלך שלושת העשורים האחרונים. עם היוודע דבר מותו רבים ספדו לו וסיפרו על איש נעים הליכות וחייכן, שהגיע בכל יום לעבודה עם חיוך ואהבה.

ברשת החברתית עלו עשרות תגובות בעקבות מותו של אב הבית האהוב. אחת מן הסופדות הייתה סימי פרץ, אמו של איתי פרץ ז"ל, תלמיד תיכון אורט שנפטר לפני שלוש שנים ממחלת הסרטן, ובעבר למד בבית הספר התבור. פרץ הובילה בשנים האחרונות את קול המחאה נגד האנטנות הסלולריות בתיכון אורט. פרט לאיתי המנוח, גם שלושת אחיו למדו בבית הספר התבור במרוצות השנים והכירו הכירות עמוקה את אב הבית המנוח.

"מרדכי היה בן אדם חייכן ואיתי מאוד אהב אותו", מספרת פרץ ל"השקמה חולון", "אני מאוד אהבתי את הבן אדם. יכולת לשבת אתו ולדבר ולזרום. הוא לקח מאוד קשה את המוות של איתי".

פרץ מספרת כי רק לפני שבועיים ראתה את דהן וכלל לא העלתה בדעתה כי זו למעשה תהיה הפעם האחרונה. "ראיתי אותו לפני שבוע כשנסעתי עם הרכב וקראתי לו, אבל הוא לא שמע אותי. זו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו. לפני שלושה שבועות הייתה את האזכרה של אתי ועכשיו מרדכי נפטר. שניהם נפטרו בחודש אב".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר