אם לשתיים, בת 32, מתה במפתיע – מכריה מחפשים את משפחתה מחולון

מכריה מספרים ל"השקמה חולון" על הטרגדיה הקשה של הילדה המאומצת ויוצאים לחפש את משפחתה הביולוגית שככל הנראה מתגוררת בג'סי כהן

פורסם בתאריך: 17.8.20 20:22

דניאלה סוויסה אלימלך, בת 32, אם לשתי בנות שאומצה בילדותה, נפטרה אתמול במפתיע. במהלך השנים האחרונות התגוררה בעיר טבריה, בה גידלה את שתי בנותיה הקטנות. מיד עם פטירתה יצאו מכריה לחפש את בני משפחתה הביולוגית שלפי הידוע להם, מתגוררים בשכונת ג'סי כהן בחולון. עד כה, כל ניסיונות החיפוש לא צלחו. בעקבות כך הועלו פרטיה אל הרשת החברתית כדי להיעזר בציבור המקומי.



"בצער רב וביגון קודר אני מודיע על פטירתה של דניאלה סוויסה אלימלך, האימא של הבנות שלי. יש לי כל כך הרבה דברים להגיד לך אבל ידעתי שלא תקשיבי לי. מקווה שעכשיו את נחה לך. "כתב בפייסבוק בן אלימלך, אבי בנותיה של דניאלה המנוחה.

"כשהיא הייתה ילדה היא אומצה על ידי משפחה אומנת מהצפון. אחר כך היא עברה לגור בטבריה. מספרת ל"השקמה חולון" יפה, תושבת טבריה אשר הכירה את המנוחה במהלך השנים האחרונות. "זה כנראה קרה כשהיא הייתה כבר ילדה יחסית גדולה כי היא זכרה את השם של אימא שלה: שושנה סוויסה", היא מספרת ומוסיפה, "בחודש האחרון היא אמרה שהיא רוצה לנסוע לשכונת ג'סי כהן כדי לפגוש את אימא שלה. אתמול היא מתה במפתיע. מאז אנחנו מנסים למצוא את המשפחה. שלחנו אנשים אל ג'סי כהן ולא מצאו כלום. שאלנו רב והוא אמר לנו לפרסם את כל הפרטים ברשת כדי שזה יעזור למצוא אותם. יש כאן משפחה שלא יודעת שהיא צריכה לשבת שבעה על הבת שלה. זה פשוט נורא".

בעקבות כך, פרסמה תושבת חולון, מורן אזרזר, פוסט בפייסבוק ובו התמונה של דניאלה המנוחה. "אנא אל תתעלמו, לשם שמיים. כל מי שמג'סי כהן, תייגו אנשים בפוסט, שתפו. כתבה והוסיפה: "שם האם הוא שושנה סוויסה ושם האח הוא איציק סוויסה. אנא עזרו לי לאתר אותם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר