צילום: Taphat Wangsereekul / shutterstock.com

ראש העירייה: יותקנו מצלמות בכל הפעוטונים של רשת קהילה ופנאי

בעקבות פרשת החשד להתעללות בפעוטון, הודיע מוטי ששון על הצבת המצלמות: "האלימות הפושעת כלפי פעוטות חסרי ישע מרתיחה את הדם"

פורסם בתאריך: 23.8.20 20:06

בעקבות אירועי האלימות האחרונים בגני הילדים והחשד להתעללות בפעוטון בחולון, הצהיר ראש העירייה, מוטי ששון, כי כבר בשנת הלימודים הקרובה יותקנו מצלמות בפעוטונים, לגילאי 0-3, של רשת קהילה ופנאי.

"האלימות הפושעת כלפי פעוטות חסרי ישע מרתיחה את הדם", מסר ששון והוסיף כי הורה באופן מיידי לתקצב את התקנת המצלמות כבר בשנה הקרובה. "הנחיתי לתקצב באופן מיידי התקנת מצלמות בשנת הלימודים הזו בכל פעוטוני רשת קהילה ופנאי, שבהם נמצאים כ-700 מילדי העיר עד גיל 3. הצעה בעניין זה תובא לאישור מועצת העיר בישיבה הקרובה מן המניין ואני סמוך ובטוח שהחברים כולם יתמכו בצעד החשוב".

ששון

צילום: ראובן קפוצינסקי

עוד הוסיף ששון: "יש לקוות כי גם שרי הממשלה יעמדו בהבטחתם וכי החוק שמחייב התקנת מצלמות בגנים פרטיים עד גיל שלוש ייצא לדרך. התעללות בחסרי ישע היא חרפה מוסרית וחובתנו לפעול בכל הכלים ובכל הכוח כדי למנוע אותה – ואת הצלקות שיישאו הפעוטות והוריהם לאורך כל חייהם".



מוקדם יותר פורסם היום (ראשון) ב"השקמה חולון" כי שוחררו שש נשות הצוות מהגן בחולון, שנעצרו בחשד להתעללות בפעוטות. החשודות נעצרו לאחר שההורים הציגו עשרות סרטונים ובהם תיעוד של התעללות בפעוטות לכאורה. ההורים הביעו זעם על החלטת בית המשפט לשחרר את החשודות.



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוטי תודה לך!!!! כל כך חשובבבב
    אם אין להם מה להסתיר אז שיהיו מצלמות!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר