באדיבות חדשות 13

הורים זועמים: שוחררו למעצר בית נשות צוות הפעוטון החשודות בהתעללות

שש נשות הצוות שעל פי החשד התעללו בילדים ואף תועדו שוחררו ממעצר. ההורים: "הן הולכות הביתה כשאנחנו מרוסקים"

פורסם בתאריך: 23.8.20 17:43

בית המשפט השלום בתל אביב קבע היום (ראשון) כי הגננת והסייעות ישוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים, ולמעשה דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרן בשמונה ימים נוספים. הורים זועמים.

גל לוי, אימא לפעוטה בגן, מסרה: "אנחנו לא מעכלים את העובדה שלמרות שיש פה סרטונים שממחישים את מה שעברו הילדים שלנו תחת הידיים של אותן סייעות הן משוחררות כל כך מהר למעצר בית. אנחנו מבינים כי על הפרקליטות לצפות בכל הסרטונים ולהחליט מה אם בכלל ייכנס לכתב אישום כנגד מי, אבל לא ייתכן שהן לא ישהו מאחורי סורג ובריח, כי שם מקומן. רק בחמישי האחרון היו הפגנות מול ביתו של שר המשפטים שבין היתר דרשנו להחמרת ענישה והנה, בית המשפט מוכיח כי אין ענישה נגד מתעללות והן הולכות הביתה כשאנחנו מרוסקים. אין לנו מילים כרגע לבטא את הכעס והצער שאנחנו מרגישים".



שש הנשים נעצרו ביום שלישי בשבוע שעבר לאחר שהורי הילדים התלוננו נגדם במשטרה, כשהם מגובים בחומרים מצולמים מתוך מצלמות האבטחה של הגן אשר תיעדו את המתרחש. בדיון שנערך בים רביעי הוארך מעצרן של השש בחמישה ימים.

על פי החשד, נשות הגן היו מעורבות במקרי האלימות של חניקה, דחיפות, מכות, בעיטות והשלכת שמיכות על הילדים. לידי המשטרה הגיעו 50 סרטונים בהם מתועדת ההתעללות לכאורה.

אמש הייתה אמורה להיערך הפגנה בכיכר קוגל נגד האלימות בגן הילדים, אולם היא לבסוף בוטלה בלחץ ההורים. מבירור "השקמה חולון" עולה כי ההפגנה אורגנה שלא ביוזמת ההורים, וכן רבים מהם העדיפו להפגין רק לאחר שתותר חשיפת זהותן של הגננת והסייעות המעורבות.

חשיפת הסרטונים מגן הילדים גרמה ללא מעט הורים לילדים ששהו בגן בעבר ובהווה להלם מוחלט, זאת מאחר שהמקום נהנה ממוניטין חיובי ואף רבים המליצו לחבריהם לרשום את ילדיהם לגן זה בשל היכרות עם בעלת הגן.

עם המעצר, מסר ל"השקמה חולון" עורך הדין ששי גז המייצג את בעלת גן הילדים: "מרשתי מכחישה כל קשר למעשים האמורים. החשדות בדבר התעללות של מי מעובדות הגן בילדים נפלו עליה כרעם ביום בהיר. מרשתי גננת מוכרת ואהובה בעיר מגוריה מזה 20 שנים. מעולם לא הובא בפניה מידע, מצד מי מן ההורים, בדבר התנהגות בלתי הולמת מצד עובדות הגן. מרשתי, אשר כואבת את כאבם של ההורים, מסרה גרסה מפורטת במשטרת ישראל על מנת להגיע לחקר האמת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר