לוחם מג"ב עבר לעסקי הגלידות דווקא בתקופת הקורונה

חן שטרית שבסך הכל רצה להפסיק לעבוד בשבתות וחגים, החליט לעזוב את השירות במג"ב ולפתוח חנות ענק לגלידות. אבל אז הגיע המשבר

פורסם בתאריך: 9.10.20 09:08

לאחר ששירת חמש שנים במשמר הגבול, מתוכן שנתיים בקבע, החליט חן שטרית לעשות שינוי בחייו ולפתוח עסק חדש למכירת גלידות. הוא לקח הלוואות, פתח סניף של רשת שיווק ארין באזור התעשייה בחולון. אבל אז הגיע לארץ נגיף הקורונה ואיתו הסגר שהשבית את המשק לחודשיים ימים.

המיתון והאבטלה שבאו לאחר מכן הוסיפו להכביד על העסקים ולא מעט מהם נאלצו לסגור את שעריהם לאחר שנות פעילות רבות. בניגוד לכך, בטוח שטרית כי הוא יצליח לעבור את המשבר הכלכלי וכבר רואה רווחים ראשונים מהעסק שפתח.



"רציתי להתגייס לשירות קרבי במשמר הגבול", מספר שטרית בן ה-28, נשוי ואב לשניים, ילדה בת ארבע וחצי ותינוק בן שנה וחצי. "שירתי שם בקבע אבל בשלב מסויים רציתי לעזוב, בעיקר בגלל עניין השבת. הרגשתי לא נכון לעבוד בשבתות. לקחתי את כל המענק של הצבא, לקחתי הלוואות ופתחתי את הסניף של רשת 'שיווק ארין' בחולון".

ואז הגיעה הקורונה.

"עזבתי מקום עבודה בטוח. יש לי שני ילדים ותשלומי משכנתה. פתאום אני יוצא לשוק העצמאי. לקחתי הימור והיו לי הרבה חששות בדרך, אבל תמיד רציתי שתהיה לי חנות גלידה. אז התחיל משבר הקורונה וכבר התחלתי את תהליך הפתיחה. אמרתי שיהיה בסדר ואלוהים יעזור. בסוף פתחנו בחודש מאי".

מאז הפתיחה, מספר שטרית כי למרות האתגרים בהם עומדים עסקים רבים בתקופה האחרונה, העסק שפתח בינתיים קורם עור וגידים ומצליח לשרוד. "העבודה מעולה ואנשים חוזרים. זה נכון שאנשים פוחדים להוציא כסף מהכיס בגלל המצב אבל אני מאמין שזה ייגמר בשלב מסויים", הוא אומר.



"מרגישים שאנשים פחות קונים", הוא מוסיף, "הפחד קיים אבל אני אדם מאוד מאמין אז בקטע הזה אני אפילו לא פוחד. אחרי הכול עשיתי את זה כי רציתי להפסיק לעבוד בשבתות ובחגים. אני בטוח שבסוף הכול יסתדר".

תגובות

2 תגובות
  1. בהצלחה

    המון בהצלחה כל המאמין הקב"ה עוזר אפילו שבהתחלה קשה זה עצם העניין באמונה על יאוש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר