נתן חולי. צילום באדיבות המשפחה

בני משפחתו של נתן חולי שנהרג מנפילה ממנוף: "זו טרגדיה גדולה לכולנו"

נתן חולי עוד הספיק להיות בחתונת בנו לפני התאונה הטרגית שהכתה באשתו וארבעת ילדיו

פורסם בתאריך: 11.9.20 10:35

שבוע לאחר האסון בבית משפחת חולי בחולון כואבים את הטרגדיה הקשה שנחתה עליהם. נתן חולי, תושב חולון, נהרג בשבוע שעבר בתאונת מנוף בנמל אשדוד. חולי, בן 48, עסק בפירוק מנוף ישן שיצא משימוש. לפי ההערכות כבל של המנוף השתחרר מסיבה שעדיין אינה ברורה, ופגע בו פגיעה אנושה. חולי נפל מגובה של כשלושה מטרים ונהרג. נסיבות התאונה עדיין נמצאות בחקירה.



בני משפחתו של נתן ז"ל מנסים להתרגל למציאות החדשה, ללא הבעל והאב האהוב. חולי השאיר אחריו אישה וארבעה בנים, בני 24, 22, 15 ו-14. בנו הבכור התחתן לפני מספר חודשים.

"הוא היה מנופאי לעילא ולעילא", מספרים בני משפחתו, "הוא התחיל לעבוד במקצוע לאחר הצבא. זו הייתה המומחיות שלו. הוא איש יקר, איש משפחה יקר ואהוב . זו טרגדיה גדולה לכולנו והלם מוחלט. הילדים ואשתו קיבלו את זה קשה מאוד וכולם עדיין בטרואמה".

האירוע הקשה נמצא תחת חקירה. בני משפחתו של חולי מקווים כי החקירה תוביל במהרה לגילוי נסיבות התאונה. "המשפחה מצפה לחקירה משטרתית יסודית ומעמיקה ומיצוי הדין עם האחראים", אמרו בני המשפחה.

התאונה הקטלנית בה נהרג חולי היא תאונת העבודה הקטלנית השלישית בנמל אשדוד בתוך שנה. בספטמבר אשתקד נהרגה אילנית טקלה ז"ל, בת ה-25, במהלך עבודתה כבודקת מטענים לאחר שנדרסה על ידי משאית, ובפברואר השנה נהרג דוד טטרואשוילי ז"ל לאחר במהלך פריקת אונייה לאחר שנפגע מגלילי פח שנפלו מגובה.

ד"ר הדס תגרי, מנהלת הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, התייחסה לתאונה הקשה ומסרה כי "הקבוצה בראשותה פנתה למנהל הבטיחות התעסוקתית בדרישה לקיים פעולות פיקוח נחושות בנמל, אולם למרבה הצער נראה שלקחי התאונות הקודמות לא נלמדו. 'הקבוצה' דורשת כי מכאן ואילך יתקיימו פעולות פיקוח הדוקות על התנהלות הנמל וכי תתקיים חקירת משטרה נחושה בנוגע לנסיבות התאונה ולאפשרות של אחריות פלילית להתרחשותה. אנו ממתינים עוד לתוצאות החקירה בנוגע לנסיבות מותו של דוד טטרואשוילי ז"ל שלאחריה נעצרו מספר עובדים בחשד לגרימתה ברשלנות".

לאחר התאונה הטרגית שבה נהרג חולי, נמסר מחברת נמל אשדוד: "עובד קבלן נפל אל מותו במהלך עבודתו בנמל. מנכ"ל הנמל הורה על הפסקה מיידית של העבודה באזור המגודר שנמסר לעבודת הקבלן והורה על בדיקה מקיפה של האירוע. המקרה דווח למשטרה והיא חוקרת אותו. נמל אשדוד משתתף בצערה העמוק של המשפחה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר