צילום: Subbotina Anna / shutterstock.com

התגלתה קורונה בבית הספר שבו דורשים כסף מתלמידים עבור מסכות

נמשכת ההתפרצות במוסדות החינוך בחולון: גם בבית הספר שבו ההנהלה מוכרת מסכות

פורסם בתאריך: 10.9.20 15:25

התפרצות הקורונה במוסדות החינוך נמשכת: לפני זמן קצר נודע כי תלמיד בכיתה י"ב מהתיכון "הראל", נמצא חיובי לנגיף קורונה.

הנהלת בית הספר הודיעה הורים כי התלמידים שלמדו יחד עם חולה הקורונה בקפסולה נדרשים להיכנס לבידוד, כך גם המורים שלימדו אותו. מוקדם יותר הבוקר דווח כי ארבעה תלמידים מבית הספר דביר אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה. כמו כן, תלמיד אחד מבית הספר אמירים אובחן כחיובי לנגיף גם הוא. בנוסף, נמצאה אשת צוות מגן אורון מאומתת לנגיף. בעקבות כך, כל הילדים ואנשי הצוות נכנסו לבידוד עד ה-22 בספטמבר. מאז שבוע שעבר לא נרשם יום אחד ללא אירועי קורונה במוסדות החינוך. כעת מתקרב מספר מקרי הקורונה שהתגלו בגני הילדים ובבת הספר לכ-30.



בתוך כך, עולות טענות על מכירת מסכות בשטח בית הספר הראל, לאחר שבשנה שעברה נטען כי מנהל בית הספר מכר מסכות לתלמידים בשער בית הספר, בניגוד לנהלים, לכאורה. כעת נטען כי מכירת המסכות נמשכת במזכירות בית הספר תמורת חצי שקל לכל מסכה.

מנהל קריית החינוך הראל, איתמר רוזנפלד, מסר בתגובה: "אנו מאפשרים לתלמידים המעוניינים לרכוש מסכה מאיתנו במחיר עלות של חצי שקל. לרוב, במקרים שבהם נקרעת המסכה של התלמיד. הבריאות מעל הכל. אני קורא לכולם להקפיד על כללי הבריאות. שימרו על עצמכם".

בעקבות תגובתו של המנהל הגיעו פניות למערכת "השקמה חולון", לפיהן על מנהל בית הספר אסור להתעסק במכירה וכי על פי ההנחיות כל תלמיד מחוייב להגיע לבית הספר עם שתי מסכות, למקרה שאחת מהן תיקרע.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהו

    תעודת עניות למדינת ישראל שבבית ספר לא יכולים לעמוד בתקציב של כמה מאות שקלים שהיא צריכה לגבות כסף על מסיכות גועל נפש ומה עם ילד שאין לו כסף ? כן אני בתור ילד גם אם הם גובים שקל לא היה לי את זה לשלם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר