מנהלת מחלקת הצעירים תנהל את אגף הקהילה החדש בחולון

ליאן אבוחצירה שמנהלת את מחלקת הצעירים בשלוש השנים האחרונות, תהיה אחראית על כל תחום הקהילה, הכולל עלייה וקליטה והתנדבות

פורסם בתאריך: 14.9.20 17:15

ליאן אבוחצירה תנהל את אגף הקהילה החדש. על המינוי הוכרז מספר חודשים לאחר שהעירייה החליטה להקים אגף ייעודי לנושא הקהילה, שיטפל בתחומים אשר אינם כלולים בנושאים שבהם עוסקת רשת קהילה ופנאי. האגף החדש מאגד בתוכו את מחלקת הצעירים, לרבות שני מרכזי הצעירים אליעזר וג'סיקה; תחום ההתנדבות, שעוסק באיתור ובמיפוי צרכים עירוניים, ריכוז והפעלת המתנדבים; מחלקת קליטה ועלייה, הכוללת את בית העולה ומרכז מורשת יהדות אתיופיה; תחום המלגות עבור קידום ההשכלה הגבוהה לצעירי העיר ואת הטיפול בקולות קוראים לאוכלוסיות יעודיות.



ועדת המכרזים העירונית בחרה אתמול (ראשון) בליאן אבוחצירה לתפקיד מנהלת אגף הקהילה העירוני. ליאן משמשת בשלוש השנים האחרונות כמנהלת מחלקת הצעירים בעיריית חולון, לרבות מרכז הצעירים אליעזר ושלוחתו – ג'סיקה שנפתח באופן רישמי לפני כשלושה חודשים. תפקיד אותו עשתה בהצלחה, גם בימים לא פשוטים של מגפת הקורונה, כאשר יזמה פרויקט המסייע לזוגות צעירים להינשא. לפני כן שימשה אבוחצירה במשך כשלוש שנים כמנהלת מחלקת ההכנה לצה"ל וחיילים בעירייה, והייתה אחראית, בין היתר, על הכנתם של הנערים והנערות העומדים בפני גיוסם לצה"ל. אבוחצירה היא בעלת תואר שני במשפטים ובעלת תואר ראשון בתקשורת ובניהול.

ליאן אבוחצירה מסרה: "אני מלאת התרגשות לקראת ניהול האגף המרתק. זו הזדמנות עבורי להשקיע בחזרה בעיר חולון שטיפחה אותי ובתושביה המקסימים שאותם למדתי להכיר מקרוב במשך 13 השנים שאני עובדת בה. אני שואפת לבנות ולחזק ביחד עם התושבים את החוסן הקהילתי, שחשוב במיוחד בימים לא קלים אלה העוברים על כולנו".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר