מסיבות קריוקי והתקהלויות – כך נראים לילות הסגר בחולון I צפו:

התקהלויות ורעש בגינות הציבוריות. כך נשמעה שיחה בין תושבת מתוסכלת למוקד המשטרה

פורסם בתאריך: 6.10.20 17:29

כבר יותר משבועיים שישראל נמצאת בתוך סגר כללי שעדיין לא ברור מתי בדיוק יסתיים. במסגרת הגבלות הסגר נאסרה תנועה לא הכרחית מעבר לטווח של קילומטר מהבית. כמו כן, נאסרו התקהלויות של מעל 20 איש במרחב הציבורי, וחלה החובה לשמור על מרחק של שני מטרים בין איש לרעהו תוך עטיית מסיכה כל הזמן. אל הסגר הזה נכנסה חולון כעיר אדומה, עם שיעור תחלואה של 70 חולי קורונה על כל 10,000 תושבים.

מאז פרוץ המגיפה נדבקו בחולון 5,113 תושבים מהם 1,203 מוגדרים כעת כחולים פעילים. במהלך השבוע האחרון אובחנו 686 חולים מאומתים מתוף 5,847 בדיקות שבוצעו. יחד עם זאת, נראה שעדיין במקומות רבים בעיר, הוראות משרד הבריאות מהוות לא יותר מהמלצה בלבד.

לאחר שנחשפה כאן תמונת המצב בעיר במהלך יום הכיפורים, כעת מביא "השקמה חולון" עדכון מהלילות האחרונים ממוקדים ברחבי העיר. באחד מהם קיימו צעירים מסיבת קריוקי אל תוך הלילה ברחוב סוקולוב במהלך מוצאי שבת ובלילה שלמחרת. בנוסף להתקהלות המדאיגה, מיותר לציין כי המסיבה גרמה לרעש שפגע במנוחתם של השכנים. אחת השכנות אף התקשרה אל מוקד המשטרה, אולם הרעש לא פסק גם לאחר מכן.



בנקודה אחרות בעיר נצפו בני נוער מתקהלים בתוך גן הסיפור "האריה שאהב תות". לטענת דיירים במקום, הפך לאחרונה הגן לנקודת מפגש של בני נוער אשר מתקהלים בו בשעות הלילה המאוחרות ויוצרים רעש, זאת בין היתר בגלל שבמקום מותקנים ספסלים בצמוד לגדר הבתים. על פי התיעוד המובא כאן, נראית קבוצה של נערים ונערות יושבים על הספסלים ומתקהלים כשהם לא עוטים מסכות כפי שנדרש. ברקע נשמע קולה של תושבת העיר שפונה למשטרה ומתלוננת על הרעש.

הקשיבו לדיירת המתוסכלת שפנתה למשטרה: 

"הנערים והנערות יושבים עד השעות הקטנות של הלילה, צועקים, מקללים ופשוט מפרים את השקט באופן לא סביר. כמובן שפנינו לעיריית חולון בבקשה להסיר את הספסלים ונענינו בסירוב. כשהיה צורך, פנינו גם למשטרה ולפיקוח, שבחלק מהפעמים סירבו להגיע, בטענה שמותר להם לשבת על הספסלים עד 23:00", מספרת אחת השכנות.

מאז החל הסגר הוצבו מחסומי משטרה בכניסות והיציאות מחולון ובת ים, ברחובות הופיין, יוספטל ומשה דיין. אתמול (שני) דווח על חולה קורונה, תושב חולון, שנתפס במחסום משטרתי לאחר שהפר בידוד.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הספסלים מוצבים בגינה כבר מספר שנים ולא מדובר בהתקנה חדשה. מדובר בגינה פעילה ומוצלחת המשמשת את תושבי האזור, כולל את דיירי הבניינים המתלוננים, כאשר הספסלים במקום הינם לרווחת מבקרי הגינה. לא פותרים בעיית הקמת רעש על ידי הסרת ספסל או נדנדה או מתקן כושר אלא על ידי טיפול גורמי האכיפה ואכן נציגי האגף לפיקוח ולשיטור עירוני מגיעים למקום לעיתים קרובות ומטפלים בגורמי הרעש".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, בכל המקרים ניידות הגיעו לכתובת כפי שנמסרה על ידי המודיעה. משטרת ישראל תמשיך להעניק לציבור שירות מיטבי ולטפל באירועים על פי תיעדוף מבצעי ובהתאם לחומרתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גבי

    ואיפה המשטרה איפה הפיקוח יודעים להציק לאנשים פרטניים בושה כל יום חגיגות ,התקהלויות קנסות והרבה

  2. נעם

    יופי ואנחנו רוצים להפוך לעיר ירוקה
    עם כל הסתומים פה נהיה אדומים גם עד הרבה שנים

  3. דרור

    אופנוענים שבלילה בסביבות חצות נוסעים בפול גז עם אגזוז פתוח ומעירים רחובות שלמים במיוחד ליד קניון חולון ואין שום אכיפה משטרתית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר