צילום: lunopark / shutterstock.com

"יהיה פה רצח": תפנית בסכסוך השכנים בעקבות נביחות כלבים I צפו:

צעירה טענה שהותקפה ואוימה, מנגד נעצרו שניים מקרובי משפחתה בחשד שאיימו בנשק על השכן

פורסם בתאריך: 10.10.20 17:38

עדכון אחרון: 11.10.20 11:15

עדכון (ראשון, 11:20): תושב חולון חשוד שהיכה את שכנתו בגלל רעש כלביה. נגד החשוד הוצא צו הרחקה אלא שבעלת הכלבים חוששת, משום שהשניים מתגוררים באותו הבניין. מנגד, הבוקר (ראשון) הודיעה המשטרה כי השכן התלונן על כך שהותקף על ידי שני גברים, בני 20 ו-24 מחולון, שאיימו עליו עם נשק בביתו.

השניים, קרובי משפחתה של השכנה, חשודים שאיימו עליו בנשק ותקפו אותו. הם נעצרו בחשד לתקיפה, איומים והחזקת נשק שלא כדין והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בית משפט השלום בתל אביב הורה כי ישהו במעצר בית מלא עד יום שני.



נופר שרגאי עברה באחרונה לדירה שכורה יחד עם שלושת כלביה. לטענתה לפני פחות משבוע, בשעות הבוקר, השכן בבניין שבו היא מתגוררת התלונן שכלבתה נבחה במשך כל הלילה, ודרש מנופר לסגור אותה בחדר כשהיא יוצאת מהבית.

"התנצלתי ואמרתי שאעשה הכל על מנת שהיא לא תנבח. סגרתי חצי דלת ושאלתי אותו אם יש לו עוד תלונות", מספרת נופר, "הוא פתאום התעצבן ובעט בחוזקה בדלת. קיבלתי מכה בפנים ונפצעתי. הוא הסתכל עליי, צחק ונכנס עם חצי גוף אל תוך הבית שלי בלי אישורי, הצמיד את הראש שלו מול הפרצוף שלי והחל לצרוח עליי".

לטענת נופר האירוע לא הסתיים, כשהיא ירדה לחצר הבניין המשותף, השכן שתקף אותה, פנה אליה ושכן נוסף פנה לשוטר ואמר לו: "יהיה פה רצח אם היא תישאר בבניין".

נופר הגישה תלונה במשטרה השכן נחקר וקיבל צו הרחקה לשבועיים. "האבסורד הוא שנתנו לו צו הרחקה ממני, ואנחנו גרים באותו הבניין. איזה צו הרחקה זה? בטוח שניפגש בזמן הזה בחדר המדרגות או בחצר".

מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת התלונה שלשום (רביעי), פתחה המשטרה בחקירה אשר עודנה בראשיתה ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. המשטרה תמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ולפעול למצות את הדין עם המעורבים באירועי אלימות ובריונות באשר הם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אפשר להשתגע

    יש חוק נגד מטרד נביחות כלבים .וזה מטרד . אין ספק שאלימות היא לא הדרך . יחד עם זאת בעלי כלבים צריכים לדאוג לא להפריע לשכנים.

  2. רונה

    אנשים בסגר עם עצבים ורק נביחות של כלבים חסר להם. לא חושבת שלגור בדירה עם 3 כלבים ולא להתחשב בסביבה זה בסדר
    את כן צריכה להתחשב ועם את מגדלת 3 כלבים בבנין משותף תקחי בחשבון שזה מפריע. במקומך הייתי לוקחת דירה קרקע עם חצר שכלב לא יהיה נעול בבית. עברתי כזאת חוויה וזה ממש מטריף

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר