סדרת הרצאות בחולון במסגרת חודש המודעות לאלימות כלפי נשים

בין אלימות זוגית לטרור כלכלי בבית: ההרצאות והפעילויות שיוזמת עיריית חולון

פורסם בתאריך: 1.11.20 16:43

עיריית חולון תציין גם השנה את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים שיחול ב-25 בנובמבר. במסגרת יום זה יתקיימו מגוון פעילויות מותאמות לתקופת הקורונה, לאורך כל החודש, שמטרתן העלאת המודעות בקרב הציבור לעניין זה. השנה יובאו לקדמת הבמה נושאים שנמצאים בשיח הציבורי העכשווי, בהם אלימות כלכלית ואלימות מינית כלפי נשים.



המחלקה לקידום מעמד האישה בעיריית חולון, בשיתוף יחידות העירייה השונות, יקיימו את האירועים הבאים:

2.11.20 | 20:30 | בזום: "הנערה שבתוכי" – הרצאתה של נתלי ברלין, שחושפת את סיפורה האישי שעוסק באלימות זוגית בגיל ההתבגרות וביציאה ממעגל האלימות.

16.11.20 | 20:30 | בזום: "חוסר עניין לציבור" – הרצאתה של לירון ברייר דנציגר, שעברה מסע אישי אמיץ שהסתיים בתערוכת צילומים מרתקת שמוכיחה כי לכל אחד מאתנו יש תפקיד ביצירת שינוי.

23.11.20 | 20:30 | בזום: "תלויה בחסדיו" – הרצאתה של הקרימינולוגית הוויקטימולוגית רונית לב ארי בנושא אלימות כלכלית כביטוי משמעותי ומרכזי  לטרור בזוגיות.

"נורות אדומות"- תערוכה וירטואלית שיצרו בני הנוער של חולון בעקבות שיעורי חינוך בבתי הספר העל-יסודיים, שעוסקת בזיהוי נורות אדומות במערכות יחסים. פרטים נוספים ורישום להרצאות מצויים באתר העירייה.

במינהל הרווחה והשירותים החברתיים פועל המרכז לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה, אליו ניתן לפנות לשם התייעצות וטיפול, בטלפון 03-5025700



תגובות

תגובה אחת
  1. חמדה

    ומה על האלימות נגד ילדים וגברים הרי מי האלימות הנשים כלפי ילדים בגני ילדים ועוד רק שאתם לא רואות כלום מלבד את התחת שלכןיוקו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר