צילום: מתוך דף הפייסבוק של אריאלה קידר

בעקבות חשיפת "השקמה חולון": בכירות מינהל החינוך זומנו לשיחה בנוגע להבעת עמדות פוליטיות

לאחר חשיפת "השקמה חולון" על כך שבכירות במינהל החינוך הביעו תמיכה במחאה נגד ראש הממשלה, הן התבקשו להימנע מהבעת דעות פוליטיות

פורסם בתאריך: 2.11.20 10:07

לאחר חשיפת "השקמה חולון", ראש מינהל החינוך בחולון אריאלה קידר וראש אגף החינוך העל יסודי סיגל פתאל, זומנו לשיחת הבהרה עם ראש העירייה, מוטי ששון, בנושא הבעת עמדות פוליטיות והתבקשו לשנות את פרופיל הפייסבוק שלהן.



כפי שנחשף כאן ב"השקמה חולון" לראשונה, שתי העובדות הבכירות צרפו אל תמונת הפרופיל שלהן בפייסבוק הפרטי את הלוגו "לך", המזוהה עם המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

תחילה נמסר מעיריית חולון נמסר בתגובה: "שתי המנהלות רשאיות להעלות בחשבונות הפייסבוק הפרטי שלהן, שבהם אין להן חברים מקרב הורים או תלמידים בחולון, את מה שהן מוצאות לנכון. בנוסף לתפקידן המקצועי הן גם אנשים פרטיים עם דעות עצמאיות. הן אינן נבחרות ציבור".

אולם לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא סמנכ"ל משאבי אנוש בעירייה פרסם חוזר, שבו ציין כי חל איסור על כל עובדי העירייה באשר הם להתבטא בנושאים פוליטיים, ולא רק בעיתות בחירות.

אמש (ראשון) בישיבת המועצה נשאל ששון על ידי חבר המועצה זאב ניסים, מדוע עובדות העירייה הבכירות הביעו את דעותיהן הפוליטיות ברחבי הרשת. תשובתו של ראש העירייה לא סיפקה את ניסים שדרש להדיח את השתיים מתפקידן. חבר מועצת העירייה, עזרא סיטון, הוסיף כי פנה לראש העירייה כשנושא הבעת העמדות הפוליטיות התפרסם, ולדבריו ראש העירייה "היה המום. הוא לא ידע על כך".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דלי

    מוטי ששון עצמו תומך ברעיון ההפגנות הוא ממפלגת העבודה לשעבר לכן ניסה לטייח בהתחלה כל הכבוד לחברי המועצה שלא וויתרו עובדי עירייה מייצגים את כל תושבי העיר ולכן לא יכולים להביע דיעה אישית

  2. ג'ודי

    גברת קידר עד שלא תלכי לא נשקוט את מחויבת לא להביע את דעתך הפוליטית בתפקיד ציבורי חינוכי אין לנו רצון שיפגעו ילדנו ע"י ממשרד החינוך כמו כן עד כופה את דעתך המיעוט על הכלל תתפטרי לאלתר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר