התושבים נגד המסיבות על הגג במרכז חולון | צפו:

תושבי מרכז חולון מתוסכלים וזועמים על מפגע רעש מגג בניין משרדים. החברה שמנהלת את הבניין הודיעה: "יינקטו צעדים נגד משכיר הגג. התושבים מזומנים לפנות אלינו"

פורסם בתאריך: 3.11.20 15:49

תושבים רבים המתגוררים במרכז חולון מתלוננים על רעש הבוקע מגג בניין שברחוב סוקולוב-פינת חנקין ודורשים שהמשטרה או העירייה יטפלו בכך. "החלו לעשות אירועים על גג הבניין, האירוע הראשון היה בסוף השבוע עד השעה 23:00 ואירוע נוסף התרחש במוצאי שבת. אנחנו רוצים לישון", אומר תושב האזור.



ביום חמישי האחרון התקשר התושב למוקד העירוני והתלונן על עוצמת הרעש. לדבריו, במוקד השיבו לו כי הם אינם מטפלים במפגע הרעש מאחר שמדובר בשטח פרטי והפנו אותו למשטרה. אולם המסיבה נמשכה עד 23:00 בלילה.

תושבי האזור סברו כי האירוע שהתקיים ביום חמישי היה חד פעמי, אולם יומיים לאחר מכן, במוצאי שבת התקיים אירוע נוסף ששוב הוציא את התושבים משלוותם. כעת הם חוששים שאירועים דומים יקרו על בסיס יומיומי. "השוטרים שהגיעו ביום חמישי בטח ראו שיש עד 20 אנשים כך שמבחינתם אין התקהלות, אז אמרו למארגנים לסגור את המסיבה ב-23:00 ועזבו. אבל צריך להבין שזה במרכז העיר, בשכונת מגורים, יש ילדים, זה מטורף אי אפשר לישון", מספר התושב שמתגורר במרחק כ-500 מטר מהמקום.

אותו תושב מוסיף כי "ההורים שלי גרים יחסית רחוק ואפילו עד אליהם הגיע. אבא שלי, שהוא בן 70, ירד לראות מאיפה הרעש מגיע אבל הוא לא שיער לעצמו שהרעש מגיע מעל 100 מטר ממנו".

כתב "השקמה חולון" שהגיע למקום על מנת להתרשם מעוצמת הרעש גילה כי אכן מדובר במוזיקה שנשמעת מאירוע על גג המשרדים. עוצמת הקול החזקה נשמעת למרחקים ובלתי סבירה למקום מגורים.

כך טוענת גם אם לילדה בת שלוש שגרה ברחוב ביל"ו שמספרת: "סגרתי את החלונות, התפללתי שהרעש כבר יגמר. בעלי ירד למטה, הסתכל שמאלה ימינה ולא זיהה את מקור הרעש. לא האמנתי שנשמע את המוזיקה מסוקולוב עד הבית כל כך חזק".

מחברת הניהול של בניין בית יצחק נמסר בתגובה: "הנהלת הבניין מפעילה חללים להשכרה בבניין, לרבות גג הבניין, מזה שנים רבות. החברה עושה כל שביכולתה כדי למנוע כל הפרעה לציבור הבניין והשכונה בכלל. מעולם לא התקבלו כל תלונות כאלו ואחרות על הפרעה כלשהי, אך לצערנו הרב בסוף השבוע האחרון אחד השוכרים בבניין ביצע ללא ידיעתנו ובניגוד מוחלט לאמור בחוזה השכירות שלו ולחוק הרעש, מסיבת יום הולדת לבנו שנמשכה מיום חמישי בערב ועד מוצאי שבת".

"החברה מתכוונת לבצע טיפול משפטי נגד אותו שוכר בגין הפרת חוזה השכירות שלו ורואה את הנעשה כזלזול מוחלט בתושבי השכונה, במושכר וברוח התקופה בכלל.
אנו מבקשים להתנצל בשמנו ובשם השוכר על כל הפרעה שנעשתה במהלך סוף השבוע האחרון ונעשה כל שביכולתנו בכדי למנוע הפרעות מסוג זה בעתיד לבוא. נשמח תמיד גם לעמוד לרשות תושבי השכונה לכל שאלה או הפרעה בוואטסאפ שירות הלקוחות שלנו במספר 03-504-4220.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שמואל

    צריך להורות למשטרה לטפל במפגעי רעש בערבים ובלילות . לצערינו ,ישנם אנשים בעלי מנת משכל נמוכה מאד שחושבים כי : כמה שהווליום יותר חזק זה יותר משמח אותם . לא איכפת להם מאף אחד ! צריכה להיות בחוק ענישה חמורה במיוחד למען יבינו ויפנימו !!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר