צפו בתיעוד המטריד: רוכב קורקינט "טס" באיילון בין מכוניות

רוכבי הקורקינט משדרגים את כלי הרכיבה ומשתוללים בכבישי איילון. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 18.11.20 13:20

תיעוד של רוכב קורקינט נוסע על כביש 20 לכיוון איילון לצפון, עורר תגובות זועמות רבות:
"טירוף מסוכן ומפחיד, קורקינט שנוסע מעל 100 קמ"ש. מה חיבר שם טורבו?".

במשטרה אוכפים מדי יום עבירות שמבצעים רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים. אך לעיניי כל ובלי פחד, יש מי שמשדרגים את הקורקינטים והאופניים החשמליים והופכים אותם לכלים מסוכנים. זאת, כאשר החוק מתיר רכיבה על קורקינטים חשמליים במהירות של לא יותר מ-12 קמ"ש. אך באין מפריע וללא חשש ישנם קורקינטים לא חוקיים שמסוגלים להגיע גם ל-60 קמ"ש ואף יותר.



בתיעוד שתיעד רוכב הקורקינט, ניתן לראות בבירור שמהירות הנסיעה עולה על 100 קמ"ש, והוא מזגזג בקלות בין המכוניות ועוקף את הרכבים שנסעו על כביש 20 לצפון בקטע של בין דב הוז חולון לבין מחלף וולפסון ומשם עלה במחלף וולפסון לתל אביב.

יחידת השיטור העירוני, שמשותפת לעיריית חולון ולמרחב איילון במשטרת ישראל, פועלת מדי יום, בין היתר, באכיפת עבירות שנוגעות לכלי רכב חשמליים דוגמת אופניים וקורקינט (גלגינוע). מטרת האכיפה, לבד משמירת החוק, היא לשמור על בטיחות משתמשי הדרך ולמנוע תאונות דרכים ופגיעות בגוף ובנפש. במסגרת כך, נרשמו בשלושת החודשים האחרונים בחולון 562 דוחות לרוכבים בניגוד לחוק.

בחודש הבא צפוי להחל המטה העירוני לבטיחות בדרכים, בשיתוף המשטרה ומתנדבי ארגון "צוות", במבצע הסברה ממוקד לנושא זה בקרב בני נוער בעיר, בשעות אחר הצהריים. בנוסף, רכזי הבטיחות בדרכים בתיכונים מטמיעים את הנושא ואת חשיבותו, במסגרת הלמידה, ומחדדים גם את נושא הבחינה העיונית שנדרשים לעבור הרוכבים, על פי החוק, טרם הרכיבה.

יוזכר כי הרכיבה על כלי רכב אלה מותרת מגיל גיל 16 בלבד, כשהיא כוללת חבישת קסדה תקנית ותוך הקפדה על חוקי התנועה, לרבות הימנעות משימוש במכשיר טלפון נייד.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר