המגפה האמיתית: עלייה של 40% במטרדי הרעש בבתים בעקבות הקורונה

בהיעדר מקומות בילוי הפנאי, במשטרה מתמודדים עם עלייה דרמטית בטיפול באירועים של מטרדי רעש

פורסם בתאריך: 18.11.20 15:37

עוד מתופעות הקורונה: בעקבות הסגרים וגבלת התנועה במרחב הציבורי חלה עלייה של 40 אחוז באירועים של מטרדי רעש בחולון ובת ים, בהשוואה לשנה שעברה. כך עולה מנתוני משטרת מרחב איילון. בהיעדר מקומות בילוי, רוב האירועים התקיימו בבתים פרטיים, כאשר נרשמה ירידה של 15 אחוז בהיקף אירועים של מטרדי רעש שהתרחשו בעסקים.

מרבית האירועים היו מסיבות פרטיות שהתקיימו בדירות, בהן מסיבות קריוקי. הרעש הוא לא רק בבתים: חלק מאירועי הרעש התרחשו גם בפארקים והגנים ציבוריים בשעות הלילה.



הסיבה לעלייה בכמות אירועי הרעש נעוצה בסגרים הממושכים, הגבלות התנועה וסגירת מקומות הבילוי והפנאי, בהם מועדונים, פאבים ומסעדות. החלופות נמצאו בבתים ובחצרות לא פעם פוגעות באיכות החיים של התושבים.

בחודשים האחרונים חלה עלייה גם בהתקלות ומטרדי רעש ולכלוך בתוך הפארקים. זאת, בעקבות סגירת בתי הספר והיעדר מסגרות חינוך בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

על מנת להיאבק במטרדי הרעש מקיימת המשטרה אכיפה רחבה במהלך הלילות שכוללת קנסות ואזהרות לתושבים. במקרים קיצוניים אף מבוצעים עיכובים ומעצרים. כמו כן, כוללת האיכפה בתוכה גם תקנות לשעת חירום שאוסרות על התקהלות מרובה.

במהלך השנה החולפת חולקו אלפי דוחות על אירועי רעש בתוך בתים פרטיים ומאות דוחות על אירועי רעש במקומות ציבוריים, עשרות בעסקים. כזכור, במהלך החודשים האחרונים אירעו מספר אירועי רעש ברחבי חולון. כפי שסוקר כאן ב"השקמה חולון" בהרחבה.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר