צילום: Polydeuces / shutterstock.com/
צילום: Polydeuces / shutterstock.com/

נבדק: תלמידים מתיכונים נוספים בחולון השתתפו במסיבה ההמונית

לאחר שהוחלט לבצע בדיקת קורונה לכל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון, מתברר כי גם תלמידים מתיכון נוסף בעיר ומתנועת הצופים היו במסיבה שבה השתתפו כ-150 בני נוער

פורסם בתאריך: 30.11.20 14:05

לאחר שנודע כי כל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון יעברו בדיקות לגילוי קורונה, לאחר שתלמידים מבית הספר השתתפו במסיבה המונית בניגוד להנחיות, תלמידי תיכונים נוספים בעיר צפויים לעבור בדיקה לגילוי הנגיף משום שהתברר כי גם הם השתתפו באותה מסיבה המונית שהתקיימה בערב שבת.



מדובר באירוע רב משתתפים שהתקיים בשטח פתוח באזור השפלה, שבו לקחו חלק על פי ההערכות לפחות 150 משתתפים, רובם בני נוער מערי הסביבה כולל חולון. משתתפי המסיבה תיעדו את עצמם והעלו סרטונים לרשתות החברתיות. מי שנחשף לסרטונים הוא מנהל בית ספר אורט חולון שלומי גנון, שזיהה כמה מתלמידיו. גנון פנה לאגף החינוך העל יסודי בעירייה, והעלה חשש מפני הדבקה בתיכון עם פתיחת בית הספר בעקבות חזרתם של תלמידי י'-י"ב ללימודים. בעקבות הדברים, בהנחיית ראש העיר מוטי ששון בוצע שיתוף פעולה בין אגף הביטחון העירוני, פיקוד העורף ומד"א ומחר (שלישי), ייערך מבצע לבדיקת כל תלמידי החטיבה העליונה והצוות החינוכי בבית הספר.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הגיב בחריפות לאירוע: "הזלזול בהנחיות מצד בני הנוער מטריד ומאכזב ועל מנת שלא לקחת סיכונים הוריתי על בדיקה מקיפה של כל התלמידים בבית הספר".



אולם כעת מתברר כי לא רק תלמידי תיכון אורט לקחו חלק במסיבה ההמונית. ל"השקמה חולון" נודע כי גם תלמידי תיכון איילון צפויים לעבור בדיקות קורונה, זאת לאחר שהתברר כי מספר תלמידים מבית הספר השתתפו במסיבה. במקביל נבדקת האפשרות כי תלמידים ממספר תיכונים נוספים השתתפו באירוע. כמו כן, התברר כי חלק מבני הנוער שהיו במסיבה הם גם חניכים בתנועת הצופים בחולון. בהודעה שפרסמה התנועה להורים ולחניכים, נאמר כי בעקבות הגילוי, הפעילויות של השבוע הקרוב יתקיימו רק דרך הזום.

לצד כל אלה ממשיכה העלייה בכמות חולי הקורונה הפעילים בחולון. הבוקר נספרו 169 חולים פעילים כאשר 16 מתוכם אובחנו אתמול. חולון עדיין מוגדרת כעיר ירוקה, אולם בעירייה מזהירים את הציבור מפני שינוי אם מגמה זו תימשך וקוראים לתושבים לצאת ולהיבדק. מוקדם יותר התגלה מקרה קורונה נוסף בגן ילדים, זאת לאחר שאשת צוות של צהרון "פשוש" בגן נחליאלי נמצאה  מאומתת לקורונה. כל הילדים ואנשי הצוות שבאו עמה במגע הוכנסו לבידוד עד תאריך 10.12.

היום יופעל מתחם "הבדק ולך" בתוך ספריית בן יהודה (רחוב אליעזר בן יהודה 2) בין השעות 16:00-20:00.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר