הנהגת ההורים בחולון לראש העירייה: "בטל את השינויים במגמות העל אזוריות"

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, שיגרה מכתב לראש העירייה ומנהל החינוך העירוני עליו חתומים מספר חברי מועצה

פורסם בתאריך: 8.12.20 13:06

הבוקר (שלישי), שיגרה יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, מכתב לראש העירייה, מוטי ששון ומנהל החינוך העירוני. במכתב, כתבה בן דוד כי הנהגת ההורים העירונית דורשת מן העירייה לחזור בה מההחלטה לבטל את רוב המגמות העל אזוריות, כפי שהודיעה על כך העירייה.

בשבוע שעבר פירסמנו כאן ב"השקמה חולון" על כך שמינהל החינוך בחולון החליט לסגור את רוב המגמות העל אזוריות בבתי הספר העל יסודיים בעיר בשנת הלימודים הבאה.בתוך כך, בתי ספר רבים ברחבי העיר יישארו ללא מגמות והתלמידים לא יוכלו ללמוד בבתי ספר אחרים כפי שהיה נהוג עד כה. המגמות שיישארו פתוחות לכולם הן מגמות הספורט בעוד מגמות המדעים ייסגרו לתלמידים מבחוץ.

ההורים ברחבי העיר כבר הביעו את החשש כי הדבר יצור אפליה, שכן תלמידים שאינם באזור הרישום של המגמות המבוקשות לא יוכלו ללמוד בהן. בעקבות כך כתבה יו"ר הנהגת ההורים העירונית לראש העירייה ומנהל החינוך העירוני ודרשה מהעירייה לחזור בה מההחלטה. עוד חתמו על המכתב גם חברי מועצת העיר, שי קינן, זאב נסים, עינב קפלן-בשארי, שירה לוי-ציון, מיקאל בוזקלו, שחר האס, ניסן זכריה, קרן גונן, שני כהן- מסילתי, אלינור מטלון ובר שי.

"ניסיון ביטול המגמות אינו מקובל על הנהגת ההורים אשר יעשו כל אשר לאל ידם כדי לבטל החלטה שגויה זו", קבעה הנהגת ההורים.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר