"אין לנו אוכל. אנחנו זקוקים לעזרה בתקופה הקשה הזו"

כך נראה המקרר של תושבת חולון, התומכת בבנה שמתמודד עם מחלה כרונית

פורסם בתאריך: 13.12.20 10:52

על אף הסיוע שקיבלה, האם הסובלת מדיכאון עדיין מתמודדת עם חובות גדולים ומצוקה קשה. לטענת האם בימים האחרונים חובותיה טפחו, ולא נותר לה כסף לקנות מזון לה ולילדיה. "אני בקריסה כלכלית", היא אומרת ומספרת כי אין לה אפשרות אף לקנות מוצרי מזון בסיסיים.

האשה, תושבת חולון בת 52, סיפרה ל"השקמה חולון" לפני כחודש כי היא תומכת בבנה, בן ה-30 שמתמודד עם מחלת הפיברומיאלגיה, וסובל מכאבים כרוניים. לפני מספר חודשים היא לקתה בדיכאון קליני ובמשך חודשים לא יצאה מהמיטה. בשל כך איבדה את עבודתה ונותרה עם החובות הכספיים, כאשר אין לה יכולת לעמוד בתשלומי החשבונות ואינה מצליחה גם לקנות מזון. האם מטופלת ומצבה הנפשי השתפר מעט, אולם מצבה הכלכלי ממשיך להיות קשה.



בעקבות הפרסום לפני כחודש ב"השקמה חולון", תושבים נעתרו לעזרה לה ולמשפחתה, אולם מצבה הכלכלי של אליהו עדיין ממשיך להיות קשה. זאת, מאחר שהיא עדיין משלמת החזרים על שתי הלוואות. "אין לי כסף לשלם עבור חשבון החשמל", היא אומרת.

ביום חמישי האחרון הגיע השפל לשיאו כאשר המקרר של אורית נותר כמעט ריק ולא נותר לה כסף לקנות אוכל. "אין לנו אוכל. יש לי ילד נכה ואני נכה אין לנו גרוש", כך סיפרה

"הכל קרס לי." אומרת אורית בבכי, "בעוד שלושה חודשים ייגמרו ההלוואות ונוכל להתחיל לחיות. יהיו לי עוד 1,500 שקל בחודש כדי לנשום. אני מתחננת לעזרה. אין לנו אוכל".

לדבריה מצבה הבריאותי השתפר בתקופה האחרונה והיא מתכוונת לחזור לעבוד בקרוב. "אני עכשיו מרגישה יותר טוב ומחפשת עבודה, אבל עכשיו אנחנו זקוקים לעזרה לקנות אוכל כדי שנוכל לשרוד את התקופה הזו".

המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות למערכת "השקמה חולון" בוואטסאפ 

במספר: 058-5020310



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר