מחאת ההורים: שורה של הפגנות נגד ההחלטה על ביטול המגמות העל אזוריות

מחר מתוכננת הפגנה נוספת נגד במחאה על ההחלטה לבטל את המגמות, בטענה כי תיצור אפליה בין התלמידים

פורסם בתאריך: 21.12.20 08:44

שורה של הפגנות וצעדי מחאה מתכננים ההורים בתגובה להחלטה על ביטול המגמות העל אזוריות. במוצאי שבת התקיימה הפגנה ברחבת המדיטק בהשתתפות כ-50 הורים, כאשר בכוונת ההורים להמשיך במחאה. מחר (שלישי) צפויה להתקיים הפגנה מול בניין מינהל החינוך.



כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון", מינהל החינוך החליט לבטל את רוב המגמות העל אזוריות בבתי הספר העל יסודיים בעיר. הסיבה העיקרית שעמדה מאחורי המהלך הייתה, ככל הנראה, יצירת איזון בין מספר התלמידים הנרשמים לכל בית ספר לאחר שבחלק מהם היה עודף נרשמים לעומת מיעוט באחרים.

בעקבות כך, הנהגת ההורים העירונית פתחה במאבק נגד ההחלטה של מנהל החינוך העירוני. לפני כשבועיים שיגרה יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, מכתב אל ראש העיר ומנהל החינוך ובו בקשה לחזור מהמהלך. בן דוד הסבירה כי הדבר יצור אפליה, שכן תלמידים שאינם באזור הרישום של המגמות המבוקשות לא יוכלו ללמוד בהן.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר במחאה מיותרת וניסיון להטות את דעתו של הציבור. המאזן המספרי אינו משתנה, האפשרות של הבחירה איננה נפגעת ותלמידים שירצו ללמוד בכתת מצוינות יוכלו להתמודד באזור הרישום שלהם. בנוסף, מינהל החינוך מרחיב את מרחבי המצוינות בכיתות ז'. לגבי קר"ב, יו"ר ועד ההורים, בת אל בן דוד, חתומה בעצמה על המכתב להורים שמסביר מדוע לא ניתן לקיים בעת הזו את חוגי קרן קר"ב".

בת אל בן דוד מסרה בתגובה: "אשמח לראות את המכתב. לא היו דברים מעולם. המסמך היחידי שחתמתי הוא על החזר כספי על סך 77 שקל לכל ילד שישלם ולא קיבל שירות על שנת תש"פ. המסמך נחתם ביולי ועד כה הורים טרם קיבלו החזר. מעבר לכך החלטה לבטל את קרב הייתה רק שמנהל החינוך לנו הובטח שיהיה שיח נוסף ושהנושא ישקל".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר