המחאה נגד ביטל המגמות העל אזוריות: עשרות הורים הפגינו מול העירייה

נמשכת מחאת ההורים נגד ביטול המגמות I צפו:

פורסם בתאריך: 23.12.20 11:09

כ-70 הורים מחולון הפגינו אתמול (שלישי) מול בניין העירייה חולון במחאה על החלטת  מינהל החינוך לבטל את הרישום למגמות העל אזוריות. ההפגנה שאורגנה על ידי הנהגות ההורים בבתי הספר העל יסודיים, החלה בשעות אחר הצהריים מחוץ לבניין מינהל החינוך. בהפגנה נכחו הורים ופעילים, בהם מייסדת המשמר החברתי בעיר ליאורה פור. יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, נשאה דברים, וכמה מהמפגינים קיוו לפגוש את ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר, אולם היא לא נכחה במשרדים.



ממינהל החינוך המשיכו המפגינים לעבר בניין העירייה וקראו לראש העירייה לצאת החוצה ולדבר איתם. בן דוד הכריזה במהלך ההפגנה כי "אם לא תהיה לנו ברירה, ניאלץ להשבית את מערכת החינוך בעיר. אנחנו ההורים נלך עד כמה שצריך לשנות את ההחלטה ההזויה הזו".

הפגנה התקיימה כחלק מממחאת ההורים בעקבות החלטת העירייה לביטול המגמות העל אזוריות בחולון במהלך שנת הלימודים הבאה, זאת כפי שפורסם כאן לראשונה. בעקבות כך פתחה הנהגת ההורים העירונית בגל מחאה נגד ההחלטה ואף נשלח מכתב על ידי בת אל בן דוד הקורא למינהל החינוך לחזור בו מההחלטה.

כפי שפורסם השבוע בעיריית חולון דוחים את טענות ההורים וטוענים כי "המאזן המספרי אינו משתנה, האפשרות של הבחירה איננה נפגעת ותלמידים שירצו ללמוד בכתת מצוינות יוכלו להתמודד באזור הרישום שלהם. בנוסף, מינהל החינוך מרחיב את מרחבי המצוינות בכיתות ז'".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר