צילום: ירחמיאל גורליק

חולון תחת סגר: בתי הכנסת יקיימו מנייני תפילה רק בחוץ

במסגרת החמרת הסגר שמתחילה בחצות, התפילות יתקיימו בחוץ, מערכת החינוך תיסגר ותוגבל היציאה לפעילות לא חיונית. הנהלים יישארו בתוקף לשבועיים לפחות עם אפשרות להארכה

פורסם בתאריך: 7.1.21 12:30

משרד הבריאות עדכן אמש (ד', 7.1) כי אובחנו 7,820 חולי קורונה חדשים, מה שמעלה את מספר החולים הפעילים בכל הארץ ל-64,180. בחולון, שקיבלה ציון רמזור של 6.6, עומד מספר חולי הקורונה הפעילים על 853 איש, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 6 אחוזים ושיעור התחלואה העירוני עומד על 29.2 חולים לכל 10,000 תושבים.

הלילה בחצות ייכנסו לתוקפן התקנות החדשות של הידוק והחמרת הסגר בכל הארץ, שצפויות להימשך לפרק זמן של שבועיים לפחות עם אפשרות להארכה. במסגרת התקנות ייסגרו בתי הספר וגני הילדים, פרט לחינוך המיוחד, תוגבל היציאה מהבית לפעילות שאינה חיונית למרחק של 1,000 מטרים וייאסר לקיים ספורט בקבוצות.



בהגבלות נקבע גם צמצום אישור ההתקהלות בתוך מבנה לחמישה אנשים ובחוץ ל-10 אנשים. מסיבה זו, החל מיום שישי ועד להודעה חדשה, בתי הכנסת בחולון יעברו לקיים את התפילות רק בחצרות, שגם בהן יכול כל מניין לכלול עד 10 מתפללים ולא יותר.

שלא כמו בתי הכנסת, מקוואות הטהרה לנשים ימשיכו לפעול כרגיל גם בימי הסגר, בכפוף לנהלי משרד הבריאות, כאשר כל הנשים הטובלות במקווה נדרשות לתאם מראש את הגעתן, במטרה למנוע התקהלות אסורה. מהמועצה הדתית חולון נמסר כי כל המקוואות עוברים חיטוי קפדני על פי נהלי משרד הבריאות, אך מקוואות הגברים יישארו סגורים בשלב זה עד להודעה חדשה.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר